Rimpax czy Jeti

Witam
Potrzebujê regulatora do motoszybowca Jerry
Speed 400 7.2 V ; 8x500 mAh Sanyo AR; ¶mig³o 7x3 sk³adane.
Mam do wybory Jeti 180 i Ripmax Xtra-22.
Na grupie sporo jest o regulatorach Jeti ale opinie rozbie¿ne.
Mo¿e macie jakie¶ uwagi.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota
Popraw mnie jeżeli się mylę, ale czy to nie Ty wymieniałeś 2 szuki zanim znalazł się działający?
Reply to
Janusz Zukowski
ta to ja :) Tym bardziej sobie cenie ten, ktory uzywam teraz :) Te poprzednie byly innego producenta. Jeden jakis prosciutki noname, a drugi juz bardzo porzadny: WattAge IC-380AS Zapomnialem dodac, ze ten Ripmax ma autokalibrowanie zakresu sterowania silnikiem. Po wlaczeniu ukladu pika raz, trzeba przesunac gaz do oporu: pika dwa razy, nastepnie ponownie zdjac gaz do 0: pika ponownie raz i dopiero wtedy jest uzbrojony i wie jakim zakresem dysponuje nadajnik na tym kanale. Bardzo fajna sprawa. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert Gadomski
U¿ytkownik "Robert Gadomski" snipped-for-privacy@reebok.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bgdjap$aao$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Dziêki za podpowied¼ Kupi³em Primaxa 22A. Na razie wmonowa³em go w kad³ub z silnikiem i bardzo ³adnie siê wyrywa do lotu (ale tylko kad³ub bo skrzyd³a nie dokoñczone). A na marginesie jak mocujecie w balsowym kad³ubie(Jerry 400) pakiet accu. Jest on strasznie ciê¿ki (8x500AR) i wydaje mi siê ¿e przy niezbyt udanym l±dowanu mo¿e nabroiæ.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota