Czy jest mozliwe latanie bez regulatora...?

Witam Mam pytanie czy jest mozliwe latanie w modelu delty bez regulatora? ...mam ograniczone fundusze na model dlatego chcialbym oszczedzic na reglu... jezeli jest to potrzebne to prosilbym o namiary najtanszego i wystarczajacego do silnika 400 ...jaki regulator jest odpowiedni do 400 ? ...

Reply to
Pafcio

Nowy regler do 400 kupisz juz za 55zl

Reply to
sector

witam. Niewiem jak się lata bez regla ale jak potrzebujesz taniego do 400 to zobacz u mnie na stronie

wszystkie regle są na procesorze. Do 400 masz za 55zł

pozdrawiam

Reply to
Bodzioch A.

Czesc Chyba tylko teoretycznie tak. Regler sluzy nie tylko do regulacji (i dluzszego latania) ale takze zabezpiecza przed calkowitym rozladowaniem aku i dzieki temu pozwala kontrolowac "przyziemienie" (bo ladowanie robi sie ladowaczka :-) Krzysiek

Reply to
koleszcz