HURRA,znowu latam

wreszcie udalo Mi sie poskladac do kupy mojego Universala(najpierw polamalem
skrzydlo,pózniej zlamalem ster kierunku) i dzis na lakach pod Janowem po
prawie dwóch miesiacach przerwy,przy idealnej pogodzie polatalem
godzinke,teraz tylko czekam na powrót kolegi z wakacji i bedzie mozna
wspólnie polatac,swiat nabral kolorów :-)
Reply to
Piotr K