MX-16s

... szlag może trafić człowieka , ludzie opamiętajcie się PONOĆ MODELARSWTO to przyjemość i HOBBY, skąd u Was tyle zajadliwiści i nienawiści, przecież FORUM ma pomagać, a nie obrzucać się błotem. Jak nie z powodu informacji nt. Pikniku w Nowym Targu to byle inna okazja. Panowie trochę opamietania i życzliwości.

Pozdrawiam Zdzisław

----- Original Message ----- From: "grzest" snipped-for-privacy@friko2.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Sunday, March 11, 2007 11:54 AM Subject: MX-16s

---------------------------------------------------------------------- Jestes kierowca? To poczytaj! >>>

Tramp

Cześć,

ale Ty zdajesz się nie zauważać, że otwarcie drzwi kosztuje...

Wyobraź sobie, że firma sprzedająca w Polsce takie nadajniki w ilości rocznej pewnie dającej się policzyć na palcach jednej ręki, zainwestowała i to pewnie nie mało w tłumaczenie instrukcji. I czy to dużo wyobraźni trzeba, by się domyśleć czemu oni akurat takim co ich omijają (czytaj bojkotują) by kupić o może kilka euro taniej za którąś tam granicą, nie chcą robić prezentów? Dzięki takim jak Ty, sprzedają tak mało i dlatego pewnie są drodzy, dlatego mogą rozłożyć koszty tłumaczenia instrukcji na tak niewiele sprzedanych nadajników.

Kupując "gdzieś tam", może taniej musisz wpierw przeanalizować za i przeciw. Ale Ty chciałbyś podwójnej "satysfakcji" - ale jestem cwaniak - mam o xx taniej. A zaraz potem - znów to błogie uczucie - a i jeszcze kogoś wyrolowałem i mam instrukcję za friko. Oj jakże to polskie... (a może jednak żydowskie?).

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

to norma tu na grupie hehe ........ bogowie buahahahaha zadnych konkretnych info tylko przepychanki .....

swoja droga Grzest jesli dopiero wchodzisz w temat to ktos moze z okolic bardziej zyczliwy pomoze ci zaprogramowac radio .. nie powinno byc problemow.....pozniej juz nie bedziesz zagladal do instrukcji

Reply to
jaca99

Cześć Marku,

takie wrażenie też mam. I smutny jest fakt, że niektórzy koledzy interpretują zwrócenie uwagi, że kradzione to nie tu, jako pyskówkę...

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

grzest napisał(a):

Polak = złodziej, pijak, bumelant....