Padło serwo modelarskie GWS MINI L

Witam!
Poszło z dymem serwo "GWS MINI L BB". W środku zalane jakiś świństwem w
dodatku upierdliwie praktycznie zwęgliła się płytka z elementami SMD.
Elektronicznie chyba nie do naprawy. Mechanicznie coś szwankuje (pewno
się przegrzało).
Wniosek. Poszukuje nowego. Przeglądam google ale nie widze nic podobnego
rozmiarem.
Dlatego pytanie czy można gdzieś to dostać od ręki. Niestety nie mam
doświadczenia z seromechanizmami (modelarz ze mnie żaden) aby wiedziec
czy to typowy model.
Poza nazwą na obudowie widnieje również:
Size: 35 x 16.9 x 27 mmm
Speed 0.14 sec/60
Torque: 3.6 kgcm
Przy czym moment nie jest krytyczny, może być śmiało mniejszy (układ
prawie nie wymaga siły).
Potrzebuje na wczoraj :( Czy znajdzie się jakiś zamiennik, albo wprost
to własnie servo ? Przeglądałem oferty sklepów ale jakoś nie mogę trafić
na nic podobnego.
Reply to
Sebastian Biały
Zagoogluj w np. ModelPartner, ModelHobby,Olpen,Wimarex .Coś o podanych wymiarach powinno byc (+/- 1,5 mm)
Reply to
Roh