mini servo GWS - allegro

Witam
Czy kto¶ posiadaj±cy takowe serva mo¿e
wyraziæ opinie na podstawie wygl±du naklejek
i inszych guse³ odprawionych nad tym zdjêciem
czy faktycznie jest to produkcja GWS czy podróba?
Pytam dlatego ¿e w ostatnim czasie czyta³em
o podróbkach serv tego¿ producenta.
Mo¿e kto¶ z grupy kupowa³ u tego sprzedawcy i jest
w stanie potwierdziæ solidno¶æ - wiem wiem ma znaczek super
sprzedawca, ale wolê zapytaæ....
Pozdrawiam
Darek
Reply to
Predator
To zalezy ktora aukcja, bo chyba sa dwie ;o)
Reply to
sector
a nie , faktycznie jest jedna...
Ja kupowalem takie serwa od allegrowicza MAREKDAW. Raz kupilem dwie sztuki z naklejkami GWS (identyczne jak na stronie GWS) i drugi raz bez naklejek (sa miejsca na naklejki). To sa dokladnie te same konstrukcje. Jesli na Allegro pisza, ze to robi GWS dla jakies innej firmy to wydaje sie to bardzo prawdopodobne. Tak samo robi Futaba ze swoimi serwami. Co do jakosci GWS to ja jestem bardzo zadowolony. Uzywam takich serw do lotek (w skrzydlach) i mimo juz paru ostrzych przyziemien i jednego korkociagu (pekl kadlub) serwa dzialaja nadal ok. Ogolnie te 13g GWS to bardzo wdzieczne serwa. Sa mniejsze i lzejsze od HS-81, maja niewiele mniejsza sile (wystarczajaca) i sa tansze.
Reply to
sector
Ech, zapêdzi³em siê :). Trafna uwaga :) jak link bym poda³ to by by³o ³atwiej :)
na szczê¶cie nie ma tam setek aukcji tycz±cych siê serv GWS. Ale przepraszam za roztargnienie :).
Pozdrawiam Darek
Reply to
Predator
Witajcie !
Korzystam z tych serw od samego pocz±tku mojego "zwariowania" na punkcie modelarstwa lotniczego tj. od ok. 5 miesiêcy. Od tego czasu wykona³em z u¿yciem tych serw 4 modele. Praktycznie ka¿dy z nich co najmniej raz straszy³ krety. Jeden z modeli o wadze prawie 700 g spad³ na beton z wysoko¶ci ok. 6 m. Serwa prze¿y³y (zreszt± model te¿ - po "drobnej" modernizacji dzioba lata do dzisiaj).
Sprawuj± siê dobrze i IMO nie s± wcale gorsze od Hitec-owskich, tylko tañsze.
Pozdrawiam, Zbych
PS. U¿ywam serw GWS 8,8g i 13g
Reply to
Zbych
Moim zdaniem sprzedaj±cy pisze prawdê. Jest to serwo NARO PRO
tylko z inn± nalepk±.
Ze zdjêcia wynika, ¿e wszystko siê zgadza - kszta³t serwa, orczyków, gumek, kolory przewodów - wszystko takie, jak w gws.
Pozdrawiam, Marcin Sommer.
Reply to
Marcin Sommer
MarekDaw .. egh kupilem od Niego 2serwa i okazalo sie ze nie sa BB jak obiecywa³ na aukcji ..
Reply to
Szymon_M