miedzynarodowka modelarska

Latamy sobie w Falentach pare tygodni temu, gdy podjezdza do nasz mily
czlowiek niebieskim samochodem i gada po czesku.
Jak sie okazlo, to czeski mechanik samolotowy pracujacy dla AirPolonii , a
przy okazji modelarz. Kiedy dostrzegl nasze podniebne harce spod Ikei
znalazl nas, zeby pogadac i popatrzec na modele.
Po pogaduchach, wspomnielismy bezczelnie, ze moglby moze nam cos z Czech
podrzucic przy kolejnej wizycie.
Dwa tygodnie temu otrzymalem maila z zapytaniem o zamowienia i od wczoraj
ciesze sie sliczna Mega 400/15/7 (outrunner) za jedne 1704 KCS :-))))
Ekstra cz³owiek. Fajnie spotkac sie za taka transgraniczna zyczliwoscia.
Reply to
kojot
U¿ytkownik "kojot" snipped-for-privacy@post.xxx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:41403e79$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
Dzieci, proszê nie s³uchaæ tego Pana, proszê nie braæ z niego przyk³adu. Poznaæ kogo¶ i od razu prosiæ o przys³ugê. Idzie nowe, a mo¿e stare wraca ? "co pan mo¿e za³atwiæ ?".
Pozdrawiam Andrzej Grodzki
Reply to
Andrzej
Dzieci czytajcie uwaznie i nasladujcie. Kojot zastosowal tylko stara biblijna zasade :Proscie a bedzie Wam dane", jak widac i tutaj zadzialala.
Pozdrawiam
Alex
PS: Temu Czechowi pewnie sprawilo to przyjemnosc
Reply to
rcflight
U¿ytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Auuuu... jest gorzej ni¿ my¶la³em, cwaniactwo sta³o siê religi±. Uuu... dok±d zmierzasz biedny ¦wiecie ?
Pozdrawiam Andrzej Grodzki :)))))
Reply to
Andrzej
Cos Ci sie pomieszało. Z Twoich słów wynika, że Kojot jest cwaniakiem, Czech frajerem, a Alex diabłem wcielonym. A moim zdaniem Kojot jest komunikatywny, Czech jest miły, a Alex ceni współpracę modelarzy.
Reply to
PiotrP
Piotrze, zgubiles w cytacie z Andrzeja usmieszki na koncu posta....
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Kto by tam czytał do końca. :)
Reply to
PiotrP
Kojot jest cwaniakiem,
Tak obrobiona (zmanipulowana) informacja mo¿e byæ czym¶ piêknie b³yszcz±cym w kolekcji cytatów z precla .
Ja mia³em takie iternacjonalne zda¿enie.
Do¶æ regularnie bywam w Budapeszcie.Droga wiedzie poprzez Zwoleñ i kilkana¶cie kilometrów za Zwoleniem mijam l±dowisko dla agro samolotów (sporo takich lotnisk na S³owacji) Kiedy¶ wracaj±c zauwa¿y³em grupkê modelarzy .Podjecha³em ,gadu ,gadu .Okaza³o sie ,ze kto¶ mnie rozpozna³ z ¯aru . Jeden z modelarzy mia³ problem ze ¶mig³em-z³ama³ APC -i nie mia³ zapasowago.Typowe 11x8. Mia³em kilka sztuk w domu. Ubilismy interes. Ja mu mia³em przywie¼æ ¶mig³a a on zdj±³ z siebie piêkna bluzê (oryginalna ) z firmowymi znakami dywizjonu my¶liwców MIG 29 ze Zwolenia .Ten modelarz jest mechanikiem w tym dywizjonie . Za kilka tygodni jad±c dostarczy³em w nocy ¶mig³a do jednostki (oficer dy¿urny ) i wiem ,ze dotar³y do adresata . I proszê ! Fraszka -myjcie siê dziewczyny bo nie znacie dnia ani godziny- w swej koñcowej tre¶ci- i wy panowie te¿ zmieniajcie gacie bo swojej godziny równie¿ nie znacie -znalaz³a bezpo¶rednie zastosowanie w intermodelarstwie tyle ,¿e chodzi³o o bluzê .... -:))
I jakie frajerstwo ..-;) !
Reply to
Roman B
U¿ytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:chrqi2$rhi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cze¶æ, ja te¿: po zawodach, na których byli zawodnicy z zaprzyja¼nionego wtedy kraju, warto by by³o co pohandlowaæ, na ¶wie¿ym powietrzu, czyli na lotnisku. W miarê ubywania "ruskoje szmpañskoje" ceny mala³y w tempie astronomicznym. Pod koniec wszystko by³o ju¿ wspólne, 100% miêdzynarodówka modelarska. Nu bieri Andriej wsio szto chociesz.
Pozdrawiam, mówcie mi Andriej.
Reply to
Andrzej
Wiadomość od "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl>
Przyjąłem zasadę nie cytowania samego siebie w cytatach miesiąca, ale... spójrz na moją sygnaturkę ;)
Reply to
PiotrP