miedzynarodowka modelarska

Latamy sobie w Falentach pare tygodni temu, gdy podjezdza do nasz mily czlowiek niebieskim samochodem i gada po czesku. Jak sie okazlo, to czeski mechanik samolotowy pracujacy dla AirPolonii , a
przy okazji modelarz. Kiedy dostrzegl nasze podniebne harce spod Ikei znalazl nas, zeby pogadac i popatrzec na modele. Po pogaduchach, wspomnielismy bezczelnie, ze moglby moze nam cos z Czech podrzucic przy kolejnej wizycie. Dwa tygodnie temu otrzymalem maila z zapytaniem o zamowienia i od wczoraj ciesze sie sliczna Mega 400/15/7 (outrunner) za jedne 1704 KCS :-)))) Ekstra człowiek. Fajnie spotkac sie za taka transgraniczna zyczliwoscia.
Krzysiek "kojot" Choroszko

Czech
Dzieci, proszę nie słuchać tego Pana, proszę nie brać z niego przykładu. Poznać kogoś i od razu prosić o przysługę. Idzie nowe, a może stare wraca ? "co pan może załatwić ?".
Pozdrawiam Andrzej Grodzki

Dzieci czytajcie uwaznie i nasladujcie. Kojot zastosowal tylko stara biblijna zasade :Proscie a bedzie Wam dane", jak widac i tutaj zadzialala.
Pozdrawiam
Alex
PS: Temu Czechowi pewnie sprawilo to przyjemnosc

biblijna
Auuuu... jest gorzej niż myślałem, cwaniactwo stało się religią. Uuu... dokąd zmierzasz biedny Świecie ?
Pozdrawiam Andrzej Grodzki :)))))

Cos Ci sie pomieszało. Z Twoich słów wynika, że Kojot jest cwaniakiem, Czech frajerem, a Alex diabłem wcielonym. A moim zdaniem Kojot jest komunikatywny, Czech jest miły, a Alex ceni współpracę modelarzy.
--
Pozdrowienia PiotrP www.piotrp.friko.pl
Cytat miesiąca: "A wie pan, to taki wariat jest" Teos
PiotrP wrote: .............

Piotrze, zgubiles w cytacie z Andrzeja usmieszki na koncu posta....
--
pozdrawiam,
cwany kojot.... bo skapy :-)

Ups, to sorki. Kto by tam czytał do końca. :)
--
Pozdrowienia PiotrP www.piotrp.friko.pl
Cytat miesiąca: "A wie pan, to taki wariat jest" Teos
Kojot jest cwaniakiem,

Tak obrobiona (zmanipulowana) informacja może być czymś pięknie błyszczącym w kolekcji cytatów z precla .
Ja miałem takie iternacjonalne zdażenie.
Dość regularnie bywam w Budapeszcie.Droga wiedzie poprzez Zwoleń i kilkanaście kilometrów za Zwoleniem mijam lądowisko dla agro samolotów (sporo takich lotnisk na Słowacji) Kiedyś wracając zauważyłem grupkę modelarzy .Podjechałem ,gadu ,gadu .Okazało sie ,ze ktoś mnie rozpoznał z Żaru . Jeden z modelarzy miał problem ze śmigłem-złamał APC -i nie miał zapasowago.Typowe 11x8. Miałem kilka sztuk w domu. Ubilismy interes. Ja mu miałem przywieźć śmigła a on zdjął z siebie piękna bluzę (oryginalna ) z firmowymi znakami dywizjonu myśliwców MIG 29 ze Zwolenia .Ten modelarz jest mechanikiem w tym dywizjonie . Za kilka tygodni jadąc dostarczyłem w nocy śmigła do jednostki (oficer dyżurny ) i wiem ,ze dotarły do adresata . I proszę ! Fraszka -myjcie się dziewczyny bo nie znacie dnia ani godziny- w swej końcowej treści- i wy panowie też zmieniajcie gacie bo swojej godziny również nie znacie -znalazła bezpośrednie zastosowanie w intermodelarstwie tyle ,że chodziło o bluzę .... -:))
I jakie frajerstwo ..-;) !

Cześć, ja też: po zawodach, na których byli zawodnicy z zaprzyjaźnionego wtedy kraju, warto by było co pohandlować, na świeżym powietrzu, czyli na lotnisku. W miarę ubywania "ruskoje szmpańskoje" ceny malały w tempie astronomicznym. Pod koniec wszystko było już wspólne, 100% międzynarodówka modelarska. Nu bieri Andriej wsio szto chociesz.
Pozdrawiam, mówcie mi Andriej.

Przyjąłem zasadę nie cytowania samego siebie w cytatach miesiąca, ale... spójrz na moją sygnaturkę ;)
--
Pozdrówka PiotrP www.piotrp.prv.pl
Cytat miesiąca: "...i wy panowie też zmieniajcie gacie bo swojej godziny