Historyjka w zasadzie modelarska

Bylo tak. Firma wyslala mnie na spotkanie w Czechach, kilkadziesiat km od
Ostrawy. Niestety nie jechalem wlasnym samochodem, wracalem pociagiem i
harmonogram spotkan byl taki, ze o wolnym czasiei nalezalo zapomniec. Tak
wiec nie liczylem na zadne zakupy modelarskie.
Zakonczylem rozmowy, kolega podrzucil nas na dworzec w Ostrawie, ktory
znajduje sie na mocno zapyzialych przedmiesciach miasta. Mielismy 30 minut
do odjazdu pociagu i zaproponowalem koledze spacer, zeby rozporostowac nogi
po 8 godzinach siedzenia. Po 5 minutach spaceru i skreceniu na chybil trafil
w kolejna uliczke, powalil mnie wybuch wlasnego smiechu na
widok.............. szyldu sklepu modelarskiego. Tak wiec mialem 15 minut na
zakupy....Sklepik maly i drogawy, ale zaopatrzenie w serwa i silniki niezle.
Wybor modeli maly, choc ceny, zwlaszcza na czeskie spalinowe ARF niezle.
Silniki i regulatory bezszczotkowe nieco taniej niz w Polsce. Odbiorniki Rex
5 i 7 prawie 1,5 raz drozsze niz w naszych sklepach...
Tak wiec zakupy jakies tam sie odbyly i tylko mam wyrtzuty sumienia, ze
koledze, ktory ze mna rozmawial tuz przed wyjazdem powiedzialem, ze na
zakupy, to absolutnie nie mam szans....
Reply to
kojot
To teraz trzeba cos pod t± Megê dorobiæ co? ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
........ U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" ...........
A lezy sobie na poleczce taki mustang kupiony na Allegro, lezy na poleczce. A teraz mam juz komplecik: Kokamy 1500 7,2V, reglerek Jeti Advance 18A i mega 16/15/7. Pare miesiecy sie ten zestawik zbieral, a dlugo mi po glowie chodzil. oj dlugo :-)))))))
Reply to
kojot
Opowiadaj! S±dz±c z napêdu pasowa³oby pod Mustanga z GWS. Czy to mo¿e co¶ innego? Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
U¿ytkownik "kojot" napisa³...
O, ja te¿ chcê tak± Megê ! Póki co zamówi³em PJS'a i zobaczymy na co go staæ. Ale o takiej w³a¶nie Medze te¿ my¶la³em. Mo¿esz zdradziæ ile p³aci³e¶ - tak dla porównania do cen u nas. Pozdr Krzysiek
Reply to
Krzysiek
z takim napedem, to mozna by w GWS zrezygnowac ze skrzydel :-)))
W kazdym razie zespol napedowy z pakietem < 200g, a cakowita dopuszczalna masa modelu to pewnie z 800g.
o, tu masz :
Use of electromotor MEGA ACn 16/15/7 - Motorplanes ( aerobaticsplanes ) up to 1 kg (up to 0,8 kg) - Glider with 7-8 cells NiCd (or NiMH ) up to 1,2 kg - Bigger PARK FLYER - For 3D flying for models
A silniczek ma wymairy 400-tki (srednica 28, dlugosc 350), wazy 76g i ma takie magnesiki, ze trudno mu palcami wal obrocic :-)))
kojot
Reply to
kojot
waga ze 100g wyzsza. Na pewno bêdzie ³adnie lata³.
Eee, dlaczego? Moznaby lataæ 3D ;) Zastanawia³em siê nad takim napêdem do BF-ki ale uzna³em, ¿e szkoda tak drogiego napêdu do tak kruchej konstrukcji, a zreszt± teraz bardzo ³adnie lata na klasycznej szczotce.
Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ja te¿ jak nigdy do³±czy³em do "oczekiwaczy " . Mam wreszcie elektryczne bebechy do samolotu wiec do roboty...........!
Reply to
Roman B