Gielda modelarska

Witam poszukuje jakiejs dobrej gieldy modelarskiej na www :) ale takiej
w miare z rozsadnymi cenami :) a nie jak to zazwyczaj jest na polskich
gildach ze modele po 2 tys ida za ktore dalvym gora 500 zl :D
Reply to
Mati
Nie rozumiem, co do konca nabazgrales. Skoro gdzies ida po 2 tys., to znaczy, ze sa tyle warte. a najwymierniejsze ceny sa zawsze na aukcjach (u nas Allegro). a tak swoja droga za 2 tys. zl, to kupisz naprawde duzy i ladny model.
Ja odczuwam to inaczej: model, na który poswiecilem 1000 zl na materialy i 150 godzin mojej pracy nie sprzedam za wiecej, niz za 300-400 zl. Wiec zalezy, co dla Ciebie znacza "rozsadne ceny".
A moze piszesz o modelach nie z drugiej reki, tylko ARF ze sklepu? Mam to samo odczucie, o którym napisalem wczesniej: za moja Extre 300 90 zaplacilem 700zl. Gdybym ja chcial zrobic, to za sam material poszloby chyba z 1000. Nie liczac o wlozonej pracy.
Reply to
Lukasz
Czyli szukasz gieldy, gdzie mozna za 500zl kupic model wart 2000 :) Jak znajdziesz, to daj znac, moze byc na grupe. Towar jest wart tyle, ile sa za niego sklonni zaplacic nabywcy pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
mo¿e koledze chodzi o co¶ takiego jak
pozdrawiam Valdi
w <news:4422fce6$0$1467$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl> V@ldi napisał(a):
Ooooo dokladnie prosilbym sklepy w tym stylu :)
Reply to
Mati
Ooooo dokladnie prosilbym sklepy w tym stylu :)
W Polsce nie ma :(
Valdi
w <news:44231011$0$1458$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl> V@ldi napisał(a):
Nie musza byc polskie :) wazne zeby byly internetowe jak z innych panstw :)
Reply to
Mati
Witam Używane artykuły modelarskie znajdziesz np na naszym Allegro
lub na niemieckim Ebay

Paweł Pracki
Witam a w³a¶ciwie to szkoda ze nie ma . Móg³by który¶ z do¶wiadczonych modelarzy siê za to zabraæ . Jak widzê zaopatrzenie w Katowickich sklepach to ......... Oni najchêtniej by sprzedawali gotowce ARF za du¿a cenê . Najgorzej to z drobiazgami . Marek S
Reply to
Marek S