DCC - pytanko

Po pierwsze czy wiecie czemu to forum nie działa ? może sie ludzie gdzieś
przeniesli ?
niedzielnym "PIKOwcem" ;)
pisze dyplom z tej "zabawki" a dokładniej z protokolu DCC.
ale teraz mam pytanko, kupilem sobie najprostszy zestaw DCC firmy PIKO (z
pilotem) ale chcialbym dodac sterowanie zwrotnica, bylem w sklepie i tam
znalazlem elektromagnes za 49zl i jakis "sterownik" za 51 zl i w
instrukcji sterownika jest pokazany schemat ze kabelki ze "sterownika" ida
do trafo (jakby kolejka bez DCC) a steruje sie klikajac przyciski na
"sterowniku". a ja bym chcial sterowac tym z pilota , czyli systemem DCC
ale nie wiem jak to sie robi. Moze ktos sie tym zajmuje i mnie nakieruje ?
Reply to
CodeBoy