flash 5x nie działa d/r

Od kilku tygodni jestem posiadaczem aparatury Flash 5 x zakupionej przez mojego kolegę w sklepie art hobby u Pan Dzika. Od samego początku nie działała tam opcja d/r oraz przełącznik nr 1 był dwu pozycyjny. Pan Dzik twierdzi że były różne wersje aparatury 5x tj bez d/r i trójpozycyjnego przełącznika.Mi osobiście nie chce się w to wierzyć tym bardziej że w instrukcji jest wyraźnie napisane jakie są różnice w poszczególnych wersjach W związku z powyższym mam następujące pytanie do szanownych kolegów użytkowników Flash 5x czy kto kolwiek z was posiada aparaturę Flash 5x z przełącznikiem dwupozycyjnym nr 1 tj p[ierwszy od lewej oraz bez funkcji dual rate. Pozdrawiam Radek

Reply to
Radek

a sw4 jaki masz 2 czy 3 pozycyjny ??

Conti

Reply to
Conti

Pewnie Pan Dzik siedzial i wylutowywal/zmienial przelaczniki z 3 pozycyjnych na 2 pozycyjne :D A tak serio to ja mam 3 pozycyjny a aparaturke mam poltora roczku.

Pozdro Maxus

Reply to
Maxus