Nadajnik Multiplex + odbiorniki innych firm czy to działa ?

Witam !
Przymierzałem sie do Royala Evo , ale dostałem informację że podobno
nadajniki Multiplexa
nie współpracują z odbiornikami innych firm ze wzgledu na pewne rozwiązania
techniczne
stosowane tylko w Multiplexach. czy to prawda ? Bo na początek chciałem
tylko zakupić
tylko nadajnik.
Michał.
Reply to
Gelerth
Witaj, nie wiem jak to jest w przypadku Royal Evo który ma w jednej z opcji synteze kwarców, ale ja na swoim MPX Cockpiciku nie mam problemów. Obecnie latam na Hitec'u 5 kanałowym, ale latałem też na odbiorniku jakiejść nieznanej firmy i też byłookey. Oczwiście siedział w nich oryginalny kwarc odbiorczy Multiplexa.
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
Reply to
...::: Vex :::...
Witaj, Nie ma problemów - u mnie działa bez problemu z Sanwą, Hitechem i Rexami. Z kwarcami Jeti, Sanwa i oczywiście MPX. --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel
Witaj
U mnie odbiorniki Hitec, ACT i Rex dzialaly bezproblemowo zarowno z Cockpit MM jak i MC 4000. Jdyna rzecz to ustaw na nadajniku serwa UNI jesli nie uzywasz serw MPX
Pozdrawiam
Alex
Reply to
Alex
ale dostałem informację że podobno
witam! to i ja sie podczepie pod ten watek... jak jest z multiplexem mc1020??? wiem ze pare osob go ma wiec niech sie odezwa jakich odbiornikow uzywaja :)))
pozdr!
Reply to
mr_qpa
Ja co prawda nie 1020, ale 2020 i tez uzywam roznych odbiornikow(rex4, rex5, hitec, sanwa) i rozne kwarce ogolnie radio nie robi problemow przy wspolpracy pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Generalnie to używałem odbiorników MPX : Micro 5/7 - ten mi uciekł oraz pico 5/6, ale przymierzam się do ACT. Z tego co widzę to powinno być dobrze (moje radio to mpx1020)
Reply to
mozzo
A do Rexów używanie oryginalnych kawarców odbiorczych Multiplexa czy "Rexowych" kwarców ?? Ja na swoim Cockpiciku miałem problemu z Rexem 5...straszenie zakłucenia łapał. Wystarczyło że się odsunąłem od modelu na 5 metrów a on już stery po oporach.
Pozdrawiam ...::: Vex :::...
Reply to
Głównie jednak Jeti ale w jednym modelu (Pylon - więc jakoś bardzo daleko nie odlatuję) - w Rexie 7 siedzi kwarc MPXa . --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel