Max.zasieg nadajnika Simprop Star 8

Witam Posiadam taką wiekową aparaturkę ,jak w temacie. Nawet mam instrukcję , ale nigdzie w niej nie jest napisane jaki posiada zasięg ? moze ma ktoś podobną i wie w jakim zasięgu mozna bezpiecznie sterowac ?

Pomocnicze info z instrukcji: Betriebsspannung: 9,6 - 12V Leistungsaufnahme: 1,2W Strahlungs-leistung : max 100mV Gleichstromeingangsleistung: max 0,8 W

Pozdrawiam , Maciej

Reply to
Maciej Bucholc
Robert 'Heyoan' Gadomski

"...Z porządnym, standardowym odbiornikiem zasięg sterowania będzie pewnie taki jak napisał Roh..."

Czy jako "standartowy odbiornik" mogę traktowac odbiornik który posiadam z zestawu własnie tej aparaturki Simprop? Niestety wadą tego odbironika jest jego waga tj.50 g :( Pozdrawiem ,Maciek

Reply to
Maciej Bucholc