Ładowanie nadajnika

przy okazji czytania innego postu mam pytanie o co chodzi w tym opisie
- czy można
ładowac pakiet nadajnika bez wyciagania go ładowarką z delta peak ? co
trzeba przerobić ? mam Eclipse Hiteca
Conti
Reply to
Conti
Witaj
Zewrzec diode na wejsciu zasilana lub przelutowac przewody gniazda ladowania bezposrednio pod pakiet , oraz pamietac aby nie wpadlo do glowy wlaczenie nadajnika podczas ladowania . Mam tak przerobionego swojego Eclipse.
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
A w opisie pod linkiem chodzi w skrócie o te wlasnie diode , ktora wprowadza przeklamanie odczytu napiecia przez ladowarke ( spadek napiecia podczas przeplywu pradu ok 0,7 V pakiet 9,6V+0,7 V daje 10,3V co oczywiscie nie jest prawda ) , druga sprawa nie jest mozliwe kontrolne rozladowanie ogniwa przez ladowarke w zwiaku z kierunkiem zaporowym diody . Autor textu zaleca wstawienie bezpiecznika 2 A w obwód ladowania akku nadajnika , ladowanie pradem max 1,5 A zaleca prad 1A i mniejszy ....
Jezeli popelnilem blad prosze o sprostowanie kolegów
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
ja mam tak w FF7 ale i tak wole wyjac pakiet jakos tak - widze co ładuje ;)
----- Original Message ----- From: "Andrzej Kostkiewicz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, August 03, 2005 10:16 PM Subject: Re: Ładowanie nadajnika
Reply to
Marcin Juraszek
czyli prostym słowem wystarczy ominąc diode - to nieźle by było bo ciągłe wyciąganie aku to troche męczące zwłaszcza ze klapka jakoś tak cieżko sie otwiera, mam wrażenie ze w końcu mi pęknie kiedyś od naciskania, a ładuje zwykle prądem 0,5 A
Conti
Reply to
Conti
Jak masz Pulsara to wystarczy w trybie Simplex nacisnąć jednocześnie na chwilę "+" i "-" i już ładuje...:)) Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3
Ale uważaj abyś nie zmienił zabiegunowania. Brak diody nie zapezpiecza przed zamianą.
ja mam tak w FF7
Reply to
aniarc
przepraszam , już znalazłem w instrukcji (wymuszony start) ale co z ta diodą , nie bede musiał mostkowac bo w instrukcji pisze : "wymuszony start - ładowanie akumulatora zabezpieczonego diodą " a co z wykrywaniem delta peak ? działa także wtedy ?
Conti
Reply to
Conti
Działa, inaczej nie przerwałby ładowania. Ładowałem tak wiele razy. Jedyna wada tego rozwiązania, to niemożność rozładowywania tym sposobem pakietu, tak więc co jakiś czas muszę go wyjąć z nadajnika... Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3