Pierwsze kroki - pierwsze pytanie [karton]

Witam,
Kilka dni temu postanowiłem skleić swój pierwszy model.
Najprawdopodobniej od razu rzuciłem się na głębsze wody,
bowiem wybór padł na Su-22 z Młodego Modelarza
(nr. 10-11-12/03). Autor modelu pisze, że jest on średnio
ciężki w budowie.
Po skompletowaniu podstawowych narzędzi dzisiaj przystąpiłem
do pierwszych cięć. W/g instrukcji zabrałem się najpierw
naklejenia wręg na karton po czym wyciąłem je. Następnie
powycinałem elementy, które będą stanowiły dziób samolotu.
Faktycznie teraz widzę, że dla mnie - osoby, która po raz
pierwszy zabrała się do klejenia modelu wykonanie dziobu
będzie nie lada wyzwaniem, ale do rzeczy -
w instrukcji jest napisane: 'segmenty 1 i 1a sklejamy na
jednej wrędze na pomocą sklejki, kolejne segmenty 1b i 1c
doklejamy też za pomocą sklejki'
Co to znaczy 'za pomocą sklejki'?
W jaki sposób doklejamy kolejne segmenty do wręg? Należy pokryć
krawędź wręgi klejem i przykleić krawędź segmentu?
Serdeczne dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Reply to
Yantar
U¿ytkownik "Yantar" snipped-for-privacy@towp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@kompik.mshome.net...
[...]
Zapraszam na:

poczytaj, popytaj, pozdrawiam :-)
Mariusz
Reply to
invalid unparseable
Użytkownik Yantar napisał: [...]
zapewne mowa o pasku papieru laczacym konce segentu (od wewnatrz) powinny byc ilustracje pokazujace co i jak
najpierw podklej wrege na grubym kartonie (~1mm) nastepnie wrege ktora sie styka (tak samo przygotowana) wytnij i przeszlifuj obie jednoczesnie (musza miec taki sam ksztalt) na papierze sciernym (nr ~200), jesli sekment ma znaczny kat (np dziob modelu) mozna (a nawet trzeba) wregi tego elementu przeszlifowac dodatkowo dla uzyskania zblizonego kata
Reply to
AlexY