Pierwsze Loty - no i klopoty

Witam... Ucze sie latac, jest fajnie , model rozbilem juz 8 razy duzo poksipolu lata dalej, od polamanych skrzydel poprzez lotki az do
przekladni na silniku....
lecz juz teraz udaje mi sie startowac i ladowac modelem bez wiekszych przeszkod... sek w tym ze zaczyna mi brakowac pradu w baterii przy bateri 1000mA wystarcza mi to na 10-12 min lotu dla sinika serii 460 z przekladnia 1:2.4
mysle jak latac dluzej, co daje najwieksze efekty jak wiadomo 1)Pakiet 2) mysle nad zmiana silnika na bezszczotkowy (z CDromu) 3) moze cos mozna pobawic sie z przekladnia bo czasem mocy brak,
model warzy 320 g z osprzetem,
jaki pomysly na przedluzenie czasu latania? dzieki za podpowiedzi
Marek Dolistowski
Marek Dolistowski pisze: ...........

Silnik BL powinien być lżejszy i wydajniejszy z 20% - czyli lot będzie dłuższy. Większa bateria też pozwoli latać dłużej, ale nie wprost proporcjonalnie, bo zwiększy się ciężar modelu
a) po co latać dłużej? 10-12 minut to fajny lot, zwłaszcza jeśli jest intensywny b) kup drugi pakiet i cześć. 10 minut w powietrzu, 5 minut przerwy, 10 minut w powietrzu. A za kolejne 30 minut masz naładowany pierwszy pakiet.

Krzysiek "kojot" Choroszko