[RC] Pierwsze loty (długie)

Witam Wszystkich! W ten piękny czwartkowy wieczór
pragnę podzielić sie moją niezmierna radością z wszystkimi miłośnikami
modelarstwa RC. Niespełna godzinę temu stała
się rzecz cudowna, a mianowicie po rocznej walce z więcej
lub mniej udanymi modelami moja "zabawka politechniczna"
wykonała (w dosłownym tego słowa znaczeniu) LOT!
Jest to model z kadłubem popularnej "Jaskółki"
i styropianowymi skrzydłami. Profil: płasko-wypukły.
Rozpiętość 70cm, długość 70cm. Wznios 3 cm.
Na pokładzie, a właściwie po obu stronach listewki
robiącej za kadłub, znajduje się: odbiornik graupner c18,
2 serva HS-55 i Pakiet 4xAA. Steruje tym wszystkim za
pomącą sterów: wysokości i kierunku.
Hol to 20m gumy majtkowej ;) i 30 m żyłki. Jutro pędzę
do sklepu po dodatkowe 30m :D Model pięknie
wychodzi w górę... Słucha się sterów, jest doskonale
wyważony i całkowicie kretoodporny! Zmiany jakie
wprowadziłem w wersji sklepu Model Makking to zmiana
miejsca przyczepu haka, ponieważ model robił korkociąg i uderzał w ziemię.
Polecam ten model wszystkim początkującym,
zwłaszcza że kosztował mnie 30 zł + koszty
wyposażenia. Jutro ciąg dalszy lotów z holem 80m!
Serdecznie Pozdrawiam!
Maciej Kujawa
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
892968 (niewidoczny)
Maciej Kujawa
gratulacje. Ja przerabialem "sowe" ale nie mam takich lekkich serw i wszystko razem wazylo troche ponizej 400g http://158.75.63.35/sowa_bis/szybowiec_sowa_bis.phppozdrawiam Daniel
Reply to
tygrysek
Gratulacje!!!!
Pamietam to uczucie, jak pierwszy raz wrocilem z calym modelem do domu :-)
Powodzenia w dalszych lotach
Alex
Reply to
rcflight