RC pierwsze loty COOT-A

Witam Rzadko się tu chwalę ale tym razem chcę się podzielić swoją radością :-)) Wreszcie budowany długo model łodzi latającej COOT-A poleciał z wody!!. Sam lot - nic szczególnego. Po fun-flayach i akrobatach trochę jak szybki trenerek - czyli łatwizna ;-). Ale start i lądowanie na wodzie - super. Adrenalina wycieka uszami. Po wielu ostrzeżeniach typu - "z wody ciężko wystartować, bo opory duże i trzeba dużej mocy" okazało się że silnik Mega

22/20/3 i Li-Pole 11,1V 4400 mAh to jest to. Model po paru metrach był w powietrzu, a latanie na 1/3 mocy przez 20 min. Teraz w dobie Li-Polek trudno już powiedzieć, że spalina ma wyraźną przewagę nad elektrykami. Zresztą zobaczcie sami (dość duzo waży):
okazji ogromne PODZIĘKOWANIA kol. Piotrowi Konopce, który miał taki model przede mną, za cierpliwość i dobre rady dzięki którym uniknąłem wielu błędów. Dzięki Piotrze! Czy Twoja COOT-A odbudowana?

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów
Janusz S.`Jasmin

Witam

"Janusz S.`Jasmin" <jasmin@USUN_TOkoti.com.pl> napisał:

Faktycznie. Mam do niego 3 punktowe podwozie, które mozna szybko zdjąć. Oblatywany był z lądu. Ale z wody to zupełnie inna bajka.

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów

Witaj Marku !!!

Bardzo się cieszę, że Twój COOT poleciał. Widziałem, że wybierasz się do Piły i miałem nawet do Ciebie pisać, czy zabierzesz swojego COOT-a bo szykuje się kącik hydroplanów - JarekJK też oblatał swojego COOT-a, więc byłyby

3 sztuki plus mój Osprey i Catalina ;) Zaraz zapuszczam ściąganie filmiku, a jak tylko znajdę troche czasu to wstawię na serwer film z Jarkowym COOT-em, no i wreszcie cały film z Cataliną...
Reply to
Piotr Konopka

Witam

"Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał:

Mam w planie zabrać go, tylko sie waham czy założyć podwozie. Dla tylu hydroplanów organizatorzy powinni chyba wykopać jakiś stawek ;-)

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów

Zabierz - chociażby dla ekspozycji... Mój COOT jest co prawda dawno juz naprawiony, ale wciąż nie skończyłem montażu silnika spalinowego i chyba zabiorę go tylko jako "eksponat" nielatający.

Reply to
Piotr Konopka

Gdzie w kraju można kupić ten piękny model?

Reply to
PiotrP

Witam

"PiotrP" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Mozna zamówić tutaj:

ich stronie internetowej go nie ma, ale mogą sprowadzić. A tu możesz go obejrzeć.
Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów