[RC] moje pierwsze loty

No i stalo sie... Uzbroilem zakupionego deprona (cessna) w elektornike i
polecialem...
Wczoraj bylo kiepsko - wial porywisty wiatr i kilka prob latania skonczylo
sie zdemolowaniem calego dzioba modelu.
Ale jako ze to byly moje pierwsze w zyciu loty nie zrazilem sie specjalnie.
Troche tasmy klejacej i model jest jak nowy :)
Dzisiaj bylo znacznie lepiej. Dzien bezwietrzny - warunki do nauki idealne.
No i udalo sie - pieknie ten posklejany depron polecial...
Pare fotek mozna zobaczyc na

Piotr
Reply to
Piotr
A zdajesz sobie sprawê jak trudno jest czekaæ na dobr± pogodê jak 3 miesi±ce klei³e¶ a nigdy jesze nie lata³e¶. Sam tak mia³em z moim Jerrym. Pierwszy lot trwa³ 10 sekund i wiatr rzuci³ szybowcem o drzewo. Naprawi³em szybko. Mogê tylko zasugerowaæ ¿e mo¿na próbowaæ poczekaæ do wieczora. Jest zwykle spokojniej.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota
Ja nie mialem problemow z czekaniem. Przy pierwszych lotach, im blizej bylem lotniska tym bardziej wzbierala we mnie chec powrotu do domu i sprobowania moze troche pozniej ;) pierwszy lot wykonalem zreszta chyba ze 3tyg po zakonczeniu montazu, jak udalo mi sie umowic z kims do pomocy. Ale coz, Agena nie jest modelem, ktory bezpiecznie mozna oblatac samemu jako pierwszy samolot :) Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Mój Jerry jest chyba bardzo dobry dla pocz±tkuj±cego. Nie przepada na skrzyd³o. Przy zbyt ma³ej prêdko¶ci przechyla siê dziobem na dó³ i rozpêdza sam. Lata do¶æ wolno. Przy l±dowaniu mo¿na przeci±gno±æ i l±dowaæ przy minimalnej prêdko¶ci - praktycznie siada na ziemi. Wykona³em nim dopiero 5 lotów (mam tylko 1 pakiet i ³adujê w domu) a ju¿ czujê siê w powietrzu do¶æ swobodnie (oczywi¶cie proste latanie - kó³ka ósemki i l±dowanie no i bez wiatru)
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" snipped-for-privacy@reebok.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bi4ev0$7qn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Latwo powiedziec - poczekac... Grunt, ze dalo sie naprawic i na drugi dzien polatac :)
Piotr
Reply to
Piotr