Witam
Chciałbym popróbować sił z szybowcami DLG. Przeglądałem fora modelarskie i znalazłem dwie propozycje: Grot http://www.sklepekspert.prv.pl/grot_f3k.html i
Long Shot http://mixmodel.esco.pl/product_info.php?products_idc0 Ceny niemalże identyczne. Może ktoś napisze więcej o tych modelach. Który wybrać?
Pozdrawiam Piotr
Piotr Piechota pisze:

Jeszcze znalazłem jeden (brat Grota): Lider http://www.sklepekspert.prv.pl/lider_f3k.html

a widziałeś Bobolinka 1M z Arthobby ?
PMK

Jeli widzia, to ju wie doskonale czego lepiej nie kupowa ;)

Jeśli widział, to już wie doskonale czego lepiej nie kupować ;)
OK, wspaniale
Nie mam miejsca na 1,5 m DLG i zupełnie poważnie zastanawiałem się nad 1m Bobolinkiem.
Co w nim złego? Fakty, fakty proszę, insynuacje i domysły zostawmy specjalistom od szklanych kul
PMK
Jeli szuka si czego maego to Bobolink jest chyba niezym wyborem. Jednak jeli szuka si prawdziwego szybowca DLG to polecam rozglda si za czym co ju ma te 1,5m.
Piotrze, na PFM znajdziesz kilku co kupili Grota. Na www.f3k.gka.pl s osoby, ktre latay/lataj Longshotem.
Jeśli szuka się czegoś małego to Bobolink jest chyba niezłym wyborem. Jednak jeśli szuka się prawdziwego szybowca DLG to polecam rozglądać się za czymś co już ma te 1,5m.
Piotrze, na PFM znajdziesz kilku co kupili Grota. Na www.f3k.gka.pl są osoby, które latały/latają Longshotem.
A weż ty popatrz na naszą stronke i zawody
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Czaro pisze:

Stronę przejrzałem ale nie rozwiązała problemu wyboru. Chcę wybrać pełnowymiarowego DLG - taki 1m będzie miał na pewno gorsze osiągi.
No wanie ja te nie wiem co Jerzy mia na myli. Bo to, e na zawodach w Tarnowie startowali Longshot'ami to wiem bo sam widziaem. Akurat nikogo nie byo z Grotem. W ubiegym sezonie lata nim gwnie konstruktor tego modelu Adam Siama i ani razu do Tarnowa na zawody chyba nie dojecha. A jeli chodzi o pytanie postawione w tytule tematu to dla mnie istotnym argumentem "za" Grotem, byby fakt, e produkowany jest w Polsce i atwo o czci zamienne. Kevlarowy Lider na pewno bdzie mia najwiksz ywotno z wymienionej trjki z uwagi na materia pokrycia patw . Ale ma niestety do ma powierzchni skrzyda i bdzie bardzo odczuwa kady przyrost masy, czy to w postaci nie najlejszego wyposaenia, czy naprawy po kraksie. Longshot jest za to chyba najbardziej sprawdzonym w boju modelem. Lata nim kilku zawodnikw, wic bdzie atwo o jakie uwagi nt. wasnoci lotnych i uytkowych.
I co mam na niej zobaczyć?
A no nic . Przeprazam ze cie zaprosiłem . wiecej tego nie zrobie . Ale jakze inaczej byłoby gdybyś po przejrzeniu poprosił o kontakty do poszcz.zawodników i jednocześnie producentów - a nazwiska tam są , a może i do Adama

Jerzy, ale ja regularnie zagldam na wasz stron. Oglnie jest fajna, troch wkurzaj zdjcia otwierajce si w nowych okienkach zamiast zakadkach, ale ona niewiele wnosi do tematu Grot vs. Longshot. I nie rozumiem po co mi kontakty do zawodnikw i producentw, skoro to Piotr zamierza kupi model, a nie ja :)
wrote:

Jerzy, ale ja regularnie zaglądam na waszą stronę. Ogólnie jest fajna, trochę wkurzają zdjęcia otwierające się w nowych okienkach zamiast zakładkach, ale ona niewiele wnosi do tematu Grot vs. Longshot. I nie rozumiem po co mi kontakty do zawodników i producentów, skoro to Piotr zamierza kupić model, a nie ja :)
To nie miała być odpowideź dla Ciebie tylko dla Piotra Wielkie przepraszam Doskonale - widzisz że usunąłem wpis . chciałem tylko powiedzieć ze wielu zawodników przy okazji budowy modelu dla siebie może wymajstrować coś dla innch i w związku z pow. konieczne są kontakty . Jeśli ma być Grot to trzeba nabyć albo u Michała albo u Adama i koniec i ja już nic niechce
Long Shot

goflying pisze:

nie ma jak zwięzła wypowiedź :D
No dobra, troche rozwine.
Mialem Bobolinka i HyperDL z Arthobby.
Bobolinek calkiem fajny bo faktycznie miesci sie w schowku na mapy w przecietnym samochodzie, ale nie daje za duzo funu, bo lata bardziej jak maly jetcik, a nie szybowiec. Latalem nim na malych gorkach i super czuje noszenia, ale nie wzbudzal we mnie tego niesamowitego poczucia harmonii, ktore wzbudza latanie szybowcem. Fik, fik, fik i tyle. Cute, ale zdecydowanie za krotki.
HyperDL - porazka. Nawet Jasinski palcem wskazywal na Dzika, ze ten mu kazal na chama przerobic zwykly szybowiec HLG na DLG, co oznaczalo jedynie pokazanie kolka na planach i inne stateczniki. O zmianie profilu skrzydel juz zapomnial. Wlacznie ze zmianą koncowki skrzydla, ktora kilkakrotnie rozciela mi reke (nie byla ucieta w miare prostopadle do rozpietosci, ale schodzila gladko szerokim lukiem i przy rzucaniu za kolek rznela reke - zmienili to po duzszej produkcji). Poza tym ciezki jak diabli.
Jednak te modele zdarzyly pokazac mi, ze DLG to jest to. Dlatego kupilem LongShota. Bezposrednio od Horejsiego, dlugo przed tym zanim znalazl sie w polskich sklepach. Przezyty wtedy szok trwa do dzis i daje mi prawo krotko powiedziec - LongShot.
Pozdrowka, Marcin

No fajnie piknie, ale ty piszesz o porwnaniu Hypera z Longshotem. Ktry jest lepszy to raczej z gry byo wiadomo, bo Art-hobby nie jest potentatem wrd producentw zawodniczych DLG. Sprawa idzie o to czy Longshot te bdzie lepszy od Grota. Moesz co powiedzie na ten temat? Bo z porwnania z Hyperem to jasno nie wynika.
W watku pojawil sie temat Bobolinka, dlatego pisze i o nim. Grota nie widzialem na zywo, ale masa na www jest duzo wieksza niz LongShota.
Marcin
No fajnie pięknie, ale ty piszesz o porównaniu Hypera z Longshotem. Który jest lepszy to raczej z góry było wiadomo, bo Art-hobby nie jest potentatem wśród producentów zawodniczych DLG. Sprawa idzie o to czy Longshot też będzie lepszy od Grota. Możesz coś powiedzieć na ten temat? Bo z porównania z Hyperem to jasno nie wynika.

W ramach zadośćuczynienia moge Wam podrzucić taki link http://www.pcm.at/