Noworoczne latanie w Falentach

Witam,
Proponuje bywalcom lotniska i milym gosciom noworoczne latanie - sobota, g.
12.00
Kto bedzie?
dla gosci info i dojazd:

kojot
Pozdrowienia noworoczne dla wszystkich ! Co do Falent to pewnie sie pojawiê.
Pozdrawiam Krzysiek Ciechociñski
Reply to
krycho
Witam, Chętnie wpadłbym z obiecanym browcem:-)), ale pewnie się nie będę nadawał do prowadzenia pojazdu.
Pozdrawiam, DarekRC
Reply to
DAREKRC
U¿ytkownik "DAREKRC" napisa³ ........
Co sie odwlecze.... ale jak moge grymasic, to moze raczej cherry coke? ;-)
Ale jak bedziesz w stanie, to wpadaj, nawet bez coli :-))) Jest nas juz czterech do noworocznej inauguracji.
Reply to
kojot
Witam!
kojot wrote:
Przenieslibyscie te Falenty blizej Szczecina :o\ tez bym dolaczyl :o))))
Reply to
Arcimek
U¿ytkownik "Arcimek" napisa³
Wybieram sie do Szczecina pod koniec lutego w celach tych co zwykle :-). Pewnie w sobote z rana bede miec z godzinke- dwie wolnego. Moze dam rade zabrac jakiegos pylonika i przewloczyc soe po cudzym lotnisku ? To moze jako namiastka tych przenosin.... Ale ty na miejscu tez masz mocna ekipe i niezle lotnisko? A u nas to ja juz musze wybierac miedzy imprezami :-)). Dzialkowa vs. Falenty
Reply to
kojot
No z przyjmnoscia zapraszamy na lotnisko Dabie :o)))))) Moze razem polatamy ? :o)))))))))
Reply to
Arcimek
Ja badzo chêtnie Krzysiek, ale niestety fizycznie niemo¿liwe :( Mo¿e w nastêpny weekend znajdê czas ¿eby pojawiæ siê na jakim¶ lotnisku...? Nimniej Szczê¶liwego Nowego... Wam wszystkim ¿yczê! Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Skoro juz Szczecin to moze i tak Stargard ? :] Dajcie cos znac blizej to ja tez wpadne , moze nawet z jakims modelem.Do Dabia mam 20 minut drogi :)
PS. Stargard pozdrawia Szczecin ;]
pozdro600 Tomasz 'VidlaK' Korpas Tymczasowy zwolennik profili CRD GG - 1355323
Reply to
Tomaszek K.