[RC] Lotnisko w Falentach

Witam,
W niedziele, kolo godziny 10 planujemy oficjalnie otworzyc lotnisko w
Falentach. Zapraszamy wszystkich chetnych do wspolnego polatania. Pas
startowy nie jest moze jeszcze perfekcyjny, ale nadaje sie juz do
uzytku.
Prognozy pogody sa wielce obiecujace. Mam nadzieje, ze wsrod maszyn
bedzie m.in. piekna makieta RWD 5, a Michlowi uda sie naprawic wirnik
ogonowy Raptora 60, ktorym potrafi naprawde fajnie latac.
A Kojot pewnie polata depronowym Twinem280 i bedzie robic zdjecia ;-).
Serdecznie zapraszmy
Plan dojazdu na stronie kojota
- nalezy
kliknac na lotniskowy bannerek.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Zapraszamy takze "nastepna razom"
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Oczywiscie ze wpadne :)
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Zabierz sztachetę z gwoździem do odganiania lotniarzy - ciągle mi to chodzi po głowie, tekst był strasznie fajny :))
A na poważnie to nie wiem czy uda mi się wynegocjowac "dłuższy łańcuch" z rodziną tak wczesną porą i to w niedzielę. Ale może się uda, będę próbowac...
Pozdrawiam, Życzę pomyślnych lotów, Z.K.
Reply to
jetfan
Pytanko: Czy ktos jutro jadac do Falent bedzie przejezdzal przez bemowo? Jak na razie czyszcze gaznik i poprawiam ogon w FF Crusaderze i jutro chcialbym pojawic sie na lotnisku :)
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Wygl±da na to ¿e ja bêdê jecha³, tyle ¿e nie mogê byæ zbyt d³ugo góra 2-3 godzinki.
Piotrek.
Pitlab