latanie w niedziele-kraksa

Dzis ,mimo nie bardzo korzystnych warunków,zdecydowalem sie polatac w
Janowie,spakowalem Universala, rodzinke i w droge.Na miejscu okazalo sie ze
sa chwile ciszy,wiec nie myslac zbyt dlugo(brak doswiadczenia i pokory przed
przyroda) przygotowalem szybowiec i w powietrze.Latalo sie niezle,ladowanie
troche przypadkowe przy silnych podmuchach.Za jakis czas znowu Mnie ponioslo
w powietrze,latalo sie dobrze,nawet przy tych podmuchach,ale trzeba bylo
wyladowac i to okazalo sie kompletna klapa,Na duzej predkosci uderzenie w
metalowy slupek od ogrodzenia i efekty mozna obejrzec tu:
w siedmiu aktach jestem uziemniony na jakis czas .Niestety przyroda
jest silniejsza.A czy Którys z Was tez podja ryzyko latania dzis i z jakim
skutkiem?
Reply to
Piotr K
Witaj
latalismy, latali :-) Dzozi poderwal nawet dziewczyne , ja psa :-) a Piotr zrobil odwrocona petle zobacz np. tutaj
wypadek mozesz wstawic u nas w dziale Kraksa!!!
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Ech, szkoda takiego piêknego Uniwersalka. Naprwdê piêknie lata³. Co¿ powiedzieæ: mierz si³y na zamiary. Teraz trzeba odbudowaæ to skrzyd³o. Kup surowce to siê zrobi :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ja wczoraj latałem swoim szybowcem (2m) w Markach. Latało się bardzo fajnie, parę razy załapałem się na termikę. Niestety mój szybowiec miał trochę za słabe skrzydła do wykonywania "strzałów" w taki wiatr (przynajmniej w moim wykonaniu :) i znowu złożyłem skrzydła przy strzale. Pocieszające jest to, że złamała się "oryginalna" połówka, druga połowa, naprawiana przeze mnie, nie ma nawet draśnięcia :).
Byłem w piątek na rekonesans w Janowie (poleciałem nawet kilka razy), ale nie wiem czy trafiłem w to miejsce gdzie trzeba - byłem na fragmencie łączki zaraz pod lasem, zaraz za ogrodzonym domem. Strasznie tam dużo badyli - czy to tam lata większość osób ? Jeśli tak, to ja polecam moim zdaniem lepsze miejsce - boisko w Zielonkach (właściwie Zielonki Parcela). Na 2m szybowca w zupełności wystarcza.
Łączę się w bólu :)
Pozdrawiam, Radek
Reply to
Radek Pilski