nie lepiaca sie farba

Czesc. Mam dziwny problem i calkowicie nie wiem gdzie moglbym zadac to
pytanie. Chce sobie pomalowac gameboya na inny kolor, ale potrzebuje
farby ktora nie bedzie sie lepic, nie reagowac na cieplo i pot, nie
trzec, nie scierac i wogole zeby byla jak najodporniejsza i jak to
zrobic zeby rownomiernie go pomalowac, zeby nie bylo sladu?? oczywiscie
rozkrece czesci do pomalowania od reszty.
dzieki. siwy_
Reply to
siwy_
Jeszcze jak byś był uprzejmy podać z czego jest zrobiona ta obudowa. Farb jest dużo a szklanych kul coraz mniej. Tomek
Reply to
Tomek