Latanie w nocy ...

Hej,
mam pytanie : "czy ktoś latał modelem samolotu albo szybowca w porze
nocnej ??? -:)))
Oczywiście na na światłach pozycyjnych
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek
Ja nie ale inni tak:
poza tym bylem swiadkiem latania bez oswietlenia poznym wieczorem. Dzialo sie to dwa dni temu na polach wilanowskich. GWS Starter to byl o ile dobrze pamietam. Skonczylo sie utrata mozliwosci oceny pozycji modelu i jego odlotem w sina dal... Niezwykle przygnebiajace doswiadczenie - nawet z pozycji obserwatora. Czy ktos wie czy udalo sie ten model odnalezc?
Pozdrawiam, Andrzej Kowalski
Reply to
Andrzej Kowalski
Moj klub w Berlinie zorganizowal impreze sylwestrowa na lotnisku polaczona z lataniem (tez w nocy) pare modeli zostalo wyposazonych w diody swiecace tak rozmieszczone, ze latwo bylo odgadnac polozenie modelu w locie.
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Użytkownik Tomek napisał:
To najprostszy sposob na to aby rozbić lub stracić model. Mnie juz nikt nie namówi na latanie nawet pod wieczór. Widoczność jest słaba i z każdą chwilą się pogarsza, nie radzę.
Reply to
A.Grodecki
Witam Lata³em depronowym Motylkiem i modelu nie straci³em. Ale przyznajê, ¿e bardzo ³atwo stracic orientacjê. Warunek to model bardzo slow i odpowiednie o¶wietlenie.
Jarek JK
Reply to
JK