latanie w Lodzi

Czy ktos sie moze orientuje gdzie w mozna polatac w Lodzi. Wiem ze jest lotnisko
Lublinek ale nie jest to takie latwe dostac sie tam. Moze istnieje jeszcze
gdzies jakies miejsce gdzie mozna spotkac modelarzy ktorzy lataj i pomoga.
Aktulanie przesiadamy sie z synem na trnerek Ripmax 40 spalinowy i potrzebujemy
pomocy (konsultacji) na dziewiczy lot . Latalismy dotychczas elektrykami i
wystarczala nam laka na dzialce ale teraz to moze byc za malo.
Pozdrawiam
Arek K
P.S.
Slyszalem o jakims miejscu za Selgrosem ale nie wiem gdzie to jest dokladnie ani
czy wszyscy sa tam mile widziani. :)
Reply to
kareks
Zwróæ sie do kolegów Gaudyñskiego b±d¼ Stefañ¶kiego a i u Mariusza / wimarex/ tez otrzymasz stosown± odpowied¼ , o Lublinku nie masz co marzyæ i nie wybieraj sie tam , wiem ¿e lataj± tak¿e w Aleksandrowie - jak bêdziesz potzrebowa³ telefony to napisz na priv.
Reply to
Jerzy
o ile sie nie myle to lataj± teraz w Kazimierzu
Reply to
Jerzy
Zapraszam.Informacje na miejscu lub mailem. Dariusz Matuszak
Model-Fan ul.Piotrkowska 286 93-034 £ód¼ tel/fax:(42)682-66-29
snipped-for-privacy@toya.net.pl
Reply to
Darisz Matuszak
Witam!
18 września jest festiwal lotniczy w Łasku. Ktoś się wybiera??
Pozdrawiam Stach
Reply to
Stach Czarnecki