latanie w Lodzi

Czy ktos sie moze orientuje gdzie w mozna polatac w Lodzi. Wiem ze jest lotnisko Lublinek ale nie jest to takie latwe dostac sie tam. Moze istnieje jeszcze gdzies jakies miejsce gdzie mozna spotkac modelarzy ktorzy lataj i pomoga. Aktulanie przesiadamy sie z synem na trnerek Ripmax 40 spalinowy i potrzebujemy pomocy (konsultacji) na dziewiczy lot . Latalismy dotychczas elektrykami i wystarczala nam laka na dzialce ale teraz to moze byc za malo. Pozdrawiam Arek K P.S. Slyszalem o jakims miejscu za Selgrosem ale nie wiem gdzie to jest dokladnie ani czy wszyscy sa tam mile widziani. :)

Reply to
kareks
Darisz Matuszak

Witam!

18 września jest festiwal lotniczy w Łasku. Ktoś się wybiera??

Pozdrawiam Stach

Reply to
Stach Czarnecki