Odlewanie

Czesc Chcialbym odlac pare czesci,a le nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac. Czytalem fajny artykul na stronie modelarstwo.org.pl, ale nie wiem gdzie mozna znalezc gumosil i jakie z tym sie wiaza koszty. Moze ktos jest mi w stanie pomoc. Bylbym ogromnie wdzieczny Pozdr Snajper

Reply to
SnajpeR

(najbardziej plastyczny, miękki) jest "gumosil ww" wykonuje się z niego formy do odlewania drobnych częsci o skomplikowanych kształtach.U mnie w Lublinie wiadereczko o wadze ok.1,5 kg kosztuje:):) 88zł plus do tego jeszcze srodek sieciujący (ceny nie pamiętam:) ale chyba coś ok.20zł)to tyle pozdr.:):):)

Reply to
Totenkopf

Reply to
Tomasz Wilk