Cynowanie mosi?dzu

Czy ktoś wie jak cynować mosiądz? Cynkować i to na połysk. Szukam firmy, która wykonuje takie usługi, najchętniej ze Śląska. A może jakaś inna powłoka, która daje efekt super estetyki, ale nie ma właściwości magnetycznych (niklowanie odpada).

Reply to
saralo

Cynowac czy cynkowac ?

Chromowac ? Ja tam nie wiem, ale cyna mi sie wydaje zbyt miekka zeby dala estetyczny efekt na dluzej. Mozna posrebrzyc, pozlocic, ale moze wystarczy po prostu wypolerowac, bedzie sie swiecic jak zloto przez pare dni :-)

Właśnie chodzi o to, że cynować. Ktoś na 100% robi takie rzeczy ale nie wiem jak i czym ewentualnie, w zastępstwie, zadowolić klienta.

Reply to
saralo

Użytkownik "saralo" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał

Cynowanie robia producenci plytek drukowanych, ale ich wykonczenie nie interesuje- moze sie okazac ze matowe i brzydkie.

Nastepny. Moze i ktos robi, ale jak nie masz zamiaru powiedziec o co chodzi to ciekaw jestem czego sie spodziewasz. Ja powiem tak: mam tu w szufladzie mazak z zawiesina cyny bezolowiowej w kalafonii. Jesli to jest powiedzmy srubka, to bym pomazial, potrzymal chwile nad plomieniem i gotowe. I co? pomoglem cokolwiek? Konrad

W dniu 2011-04-18 20:51, saralo pisze:

Się zdecyduj cynować czy cynkować. Jak cynować to pogadaj z Cyganem na bazarze.

Jedynie srebrzenie galwaniczne. Poguglaj, galwanizerni jest sporo, niektóre mają dość doświadczenia by klient był zadowolony.

Reply to
Adam Moczulski