czy ktoś wie gdzie kupić???

Może ktoś widział gdzieś (bo ja nie moge jakość znalezć) panel do sanwy VG600. Planuje rozbudowe swojej VG400 i tak sobie pomyslalem ze zamiast wiercic dziórki w starym panelu wymienie go od razu na nowy juz przystosowany.

pozdrawiam Switch`ak

Reply to
Switch`ak

Spróbuj u Laurenta, w ofercie maja Sanwy wiec pewnie maja albo moga sciagnac taki panel.

Pozdrowienia,

Michalm

Reply to
michalm

Użytkownik "michalm" snipped-for-privacy@askontakt.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Vitka !

Mozesz mi na priv napisac co przerabiasz i jak ???? mam taki aparat i ciekawym co z niego mozna zrobic czy np mixy + expo czy tylko wiecej kanalów ???

Pozdro

Delaa.

Reply to
Ewa Karolak