czy ktoś wie gdzie kupić???

Może ktoś widział gdzieś (bo ja nie moge jakość znalezć) panel do sanwy
VG600. Planuje rozbudowe swojej VG400 i tak sobie pomyslalem ze zamiast
wiercic dziórki w starym panelu wymienie go od razu na nowy juz
przystosowany.
pozdrawiam
Switch`ak
Reply to
Switch`ak
Spróbuj u Laurenta, w ofercie maja Sanwy wiec pewnie maja albo moga sciagnac taki panel.

Pozdrowienia,
Michalm
Reply to
michalm
Użytkownik "michalm" snipped-for-privacy@askontakt.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Vitka !
Mozesz mi na priv napisac co przerabiasz i jak ???? mam taki aparat i ciekawym co z niego mozna zrobic czy np mixy + expo czy tylko wiecej kanalów ???
Pozdro
Delaa.
Reply to
Ewa Karolak