Pierwszy oblot

Witaj

Prawie niek nie slucha tej rady, ale:

druga w kolejnosci najlepsza rzecz jaka mozesz zrobic w Twojej sytuacji to doswiadczony Kolego u boku

Co jest najlepsze? doswiadczony kolega u boku plus uklad nauczyciel uczen:-)

Jak Ci sie ten pomysl podoba?

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Mnie taki pomysl podoba sie bardzo, niestety rozwalilem juz 2 modele /ale troche polatalem/.. Mam nastepujace pytania: Czy w Lodzi i okolicach sa jeszcze jacys aktywni modelarze?? Gdzie ich mozna spotkac? Moze ktos by chcial mi pomoc przy oblatywaniu nastepnego modelu?

Pozdrawiam

Marcin

Reply to
Marcin

Marcinie

jak wynika z sasiedniego postu mozesz znalezc modelarzy na miejscu. Gdyby to bylo niemozliwe, badz z jakis powodow nie odpowiadala Ci "chemia" (to sie zdarza)to skontaktuj sie z nami i przyjedz kiedys (jak bedzie ladna pogoda) do Warszawy. Na Dzialkowej mielismy juz Kolegow z Belchatowa i Konina, panuje tam naprawde kolezenska atmosfera latania na luzie (ale bezpiecznie!!).

Pozdrawiam

Alex Wirtualny Klub Modelarzy RC

Alex

Dziękuje Wam za info, napewno skorzystam z obu zaproszeń, jak tylko a) skończę budowę nowego modelu /szacuję 1-2 tygodnie :)/ b) zrobi się cieplej Myślę, że ten wątek przyda się także innym kolegom z Łodzi, którzy by szukali jakiegoś punktu zaczepienia..

Pozdr. Marcin

Reply to
marcin