Pochwalę się - mój pierwszy lot. :)

Witam,

Wczoraj skończyłem składać swój pierwszy w życiu model (SAU Multi 280) i właśnie wróciłem ze swojego pierwszego lotu. :) Pogoda paskudna, siąpił deszcz i wiał wcale nie leciutki wiaterek, ale model cały. :):) Polatałem wprawdzie góra 5 minut (nie rozładowałem nawet całego pakietu), bo po drodze zgubiłem śmigło (w powietrzu oczywiście :)), ale i tak poczytuję to sobie za swój osobisty sukces. Teraz tylko ból, bo to było moje jedyne śmigło i muszę czekać na dostawę nowego. :) To byłoby na tyle, niczego nowego nie wniosłem, ale chciałem się komuś pochwalić :):)

Reply to
Żurek

Moje gratulacje!!! Co to za samolot, pchający napęd czy ciągnący? Zresztą napisz coś więcej o modelu, zasilanie, ile kanałów, serwa, waga, wznios, skłon sil. itd.

A tak z własnego doświadczenia podpowiem, że kupowanie jednego śmigła nie ma sensu, szczególnie jak się uczysz latać. Ja na samym początku a było to niedawno, choć nie oznacza, że Ty również, śmigła wymieniałem często, więc warto zakupić kilka, kilkanaście sztuk za jednym kosztem przesyłki.

Jeszcze raz moje gratulacje i tyle samo lądowań co startów! Powodzenia!

Pozdrawiam Darek

P.S. Niezły banan był na twarzy?! ;-)

Reply to
Darek

W artykule <e5mlu6$blv$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Darek napisał:

Kacper Perschke

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Darek naskrobał(-a):

Dzięki.. :)

Motoszybowiec. Napęd ciągnący, 280 Race, 8x NiMh Sanyo, 3 kanały. Serwa GWS Pico, waga do lotu 326g. Dzisiaj w locie zachowywał się bardzo niespokojnie, ale to chyba z powodu dość silnego jak na taki model i moje doświadczenie wiatru. :)

No teraz tak zrobię. Najśmieszniejsze jest to, że odpadło mi w locie. Chyba zbyt słabo przyczepiłem je gumkami do piasty. :) No ale na szczęście udało się wylądować bezkolizyjnie.. :)

Reply to
Żurek