Moj pierwszy lot z kamerka:)

http://www.youtube.com/watch?v=rfJCoS8CDxk

pozdrawiam

W dniu 29.08.2010 12:14, rom3k pisze:

Wiele filmów widziałem, ale ten jest bardzo oryginalny :) Lądowisko na dachu, to jest coś!
Pozdrawiam serdecznie.
rom3k pisze:

Dziwne kolory. Jakby kamerka pracowała w podczerwieni :/
Pozdrawiam, Paweł W.
--

http://www.prawnicydlabiznesu.pl /

Witam, no wlasnie kolory takie dziwne troche... głownie kolor ziolny, liscie drzew wygladaja jak biale, a lot byl bardzo niestabilny przez duzy wiatr, ale nie moglem sie doczekac jak bedzie wygladalo nagranie i polecialem:)
A co do klapek to dla wyjasnienia sa to klapki z Real'a za 14,99 :) i maja atest na przyczepnosc do blachy ocynkowanej o spadku do 35 stopni.
Mam ladniejsze nagranie jak z gory widac cala wioske, to zamieszcze, bo na tamtym to nic nie widac, a ladowisko na dachu to mi sie marzylo tak od dawna zeby nie trzeba bylo daleko chodzic, i nie ryzykowac ze jakis sasiad z pola pogoni, Model to takie male latajace skrzydelko masa kolo 200g, troche niestabilne niestety... teraz buduje lazy bee:)

O YES ! I w klapkach po dachu - no super. Ja bym dla efektu posmarował klapki masłem od spodu.
A filmik, nie było czasu na jazdę w pole a latać się chce i stąd dach. Nawet lądowanie z ustawieniem na siebie :-) fajnie, gratuluję.
Rafał

Najmodniejsze klapki w Polsce, jak mi donoszą córki. W necie aż huczy na temat njsłynniejszych klapek KUBOTa, jak tak dalej, to powstanie ogólnopolskie towarzystwo miłośników klapek KUBOTa, a kto wie czy nie światowe ? Osobiście po latach zdradziłem KUBOTy na rzecz podobno polskich całolanych klapek z napisem LEMIGO. Żeby temat nie był offtopic, te polskie lane lepiej latają od tych na rzepy i szybciej wysychają po pływaniu i jest więcej modeli do wyboru.
Pozdrawiam Andrzej
Witam, nowy filmik z kilku lotów w klapkach:) tym razem mniejszy wiatr i lot bardziej stabilny, jednak to latajace skrzydelko z depronu o masie 200gr. i tak pozostawia wiele do zyczenia jesli chodzi o "prosty" lot
http://www.youtube.com/watch?v=VflJMSaLscc&feature=channel