[RC] Modele CM-PRO (było: Moj pierwszy lot spalinką)

W związku z dyskusją na temat jakosci, która się wywiązała w innym wątku Alexa: Wimarex był na tyle uprzejmy, że przed zamówienim przysłał mi parę fotek zrobionych na prędce. Sami oceńcie (niestety nie widać tu konstrukcji skrzydła, ale wierzcie mi, że wygląda dobrze). ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG1.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG2.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG3.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG4.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG5.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG6.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG7.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG8.JPG ftp://ftp.reebok.pl/pub/JPGs/IMG9.JPG

Zresztą i tak ostateczną ocenę wystawi oblot :) Ale to nie prędko. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski