szybowiec..

witam
Ja poraz pierwszy na tym forum wiec nie bijcie;-))
Poszukuje sklepu internetowego gdzie moglbym kupic model szybowca swobodnie
latajacego klasy F1A..,cos wiekszego jak jaskolka ktora zbudowalem jakies 15
lat temu i chcialbym cos znowu zmajstrowac;-)) hmm..a moze modlel Rc
szybowca ??;-))
pozdrawiam
Jasper
Reply to
jasper [ SZN
Witam, np.tu:
np.tu:

mores3
U¿ytkownik jasper [ SZN ] snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:ceo3es$1bb$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Cze¶æ, Teraz to jest klasa F1H, Kowalik Bis z ModelMaking piêknie lata, Sowa te¿, ale s± tylko styro. Wiêksze (dawniej A2) to teraz w³a¶nie F1A te¿ mo¿na z zestawu (Czapla z MM)
hmm..a moze modlel Rc
Te¿ dla ludzi, takie pytanie to zacz±tek dyskusji (za¿artej) o wy¿szo¶ci jednego rodzaju modelarstwa nad drugim i sportu nad rekreacj±;-)
Reply to
Renart F.
Pamietam ze w podstawowce zrobilem 2 modele..jaskolka..moj pierwszy;-))..latal swietnie..ale z reki bo z holu cos mial problem ze startem ,skrecal.;-((ale z reki to nawet 50 sek potrafila poleciec:)drugi byl juz troche wiekszy ale cos nie chcial latac..moze dlatego ze zaczolem z nim kombinowac..;-(( z balastem i konstrukcja skrzydel..mial dzien ze latal,mizernie ale latal, a mial dni ze d**a..;-(( heh to byly czasy;-)dopiero sie uczylem;-)
Wiesz na modelach RC nie znam sie kompletnie..zas o modelach F1A mam ksiazke Wieslawa Shiera wiec naczytalem sie to i owo;-)mam rowniez plany jakiegos innego samolociku.(kompletne plany,cala ksiazka.nazwe podam pozniej jak znajde;-) )i tak sie zastanawiam czy kupic RC( wieksza frajda?? a moze sie myle ??) czy sprobowac zrobic jakiego jakiegos szybowca.;-))mam jeszcze inne ksiazki ale uzytek z nich zaden ;-(( heh nawet nie wiem gdzie u siebie w miescie ( Szczecin)jest jakis dobry sklep z materialami na budowe modeli;-(( kiedys byl jeden ale poszedl w zaswiaty;-))) heh
Jasper
Reply to
jasper [ SZN
U¿ytkownik jasper [ SZN ] snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:ceqh6i$4ll$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
to kwestia wzajemnego po³o¿enia haka i SC,
(ale z reki to nawet 50 sek potrafila poleciec:)drugi
w³a¶nie, tak jest z eksperymentami;-)
To - chyba - nieprawda
wiec naczytalem sie to i owo;-)
o F1A poczytaj w ksi±¿kach Stanis³awa Kubita
mam rowniez plany jakiegos
powrót zacznij raczej od zestawu - prosto, pewnie.
i tak sie zastanawiam czy kupic RC( wieksza frajda?? a moze sie
jedno nie wyklucza drugiego, przy budowie / lotach szybowca (swobodnego) dowiesz siê dlaczego lata / nie lata, jak dzia³aj± minimalne zmiany k±tów lub po³o¿enia SC, jak znale¼æ "komin". To wszystko przyda Ci siê przy budowie i pilota¿u modeli RC - o czym wielu zapomina.
Reply to
Renart F.