Spotkanie żeby pojezdzić samochodami RC 28 marca

Witam
Czy są chętni żeby pośmigać samochodami Rc dzisiaj ,fajna pogoda wieć mozna
by dzisiaj pojezdzic jak cos zglaszaćsie na gg 2725712
Reply to
Robert
a gdzie ??
----- Original Message ----- From: "Robert" snipped-for-privacy@nd.e-wro.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, March 28, 2005 11:34 AM Subject: Spotkanie żebypojezdzić samochodami RC 28 marca
Reply to
Marcin Juraszek
zelezy skąd jestes,pisz na gg to sie dogadamy 2725712
Reply to
Robert
Napiszcie gdzie moze wpadne jako kibic :)
Pozdr Mach
Reply to
Mach
no właśnie tylko nikt nichce jezdzić
Reply to
Robert
no właśnie tylko nikt niechce jezdzić
Reply to
Robert
...zastanow sie po co ma pisac ktos np z Krakowa jak spotkanie jest w Szczecinie...ja z Warszawy tez nie pojade do Rzeszowa... RD Użytkownik "Robert" snipped-for-privacy@nd.e-wro.pl> napisał w wiadomości news:d290n1$57j$ snipped-for-privacy@helios.nd.e-wro.pl...
Reply to
Bishop
przepraszam bo pisalem tu 1 raz i zapomnialem dodac ze chodzilo o spotkanie we Wrocławiu,moze sie kiedys jeszcze spotkamy
Reply to
Robert
Witam! Dnia 28-03-2005 20:24, Użytkownik Robert napisał:
A szkoda, że dopiero teraz piszesz, że chodziło o Wrocław. Właśnie skończyłem remontować swojego Serpenta i nadszedł czas na jazdę. Czy masz jakieś upatrzone miejsce gdzie można pobawić się samochodami? Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Mariusz