[RC|WWW]Aktualizacja strony. Red Wing rozbity, ladowarka MAX713...

Witam!

Nazbieralo sie troche wiec informuje:

24/03/2005 - kraksa Red Winga 27/03/2005 - TFLek naprawiony 28/03/2005 - ladowarka MAX713

Serdecznie zapraszam! :-)

Reply to
Doman

Witam bez urazy, ale kolorki to masz wogóle walnięte i nieczytelne, szczególnie ten zielony na białym tle

Pozdro Gmeracz

Reply to
Gmeracz

Spokojnie, zapętliłem się spiesząc do domu i nie wyjaśniłęm do końca. Jja akurat używam Firefoxa i w wielu menu na białym jest ten nieszczęsny zielony. Poprostu jest nieczytelny. I to tyle. Potraktuj to jako błąd w sztuce :)

Pozdro (>Gmeracz

Reply to
Gmeracz

A co to jest "normalny" monitor CRT czy LCD? A jak ustawiony jaka gamma, punkt bieli, jaka temp. barw itd. itd.. A skalibrowany czy rozjechane?

P.S. Czyteln czy nie czytelny to mozna polemizowac ale jaskrawy to napewno a na bialym tele to tak sobie wyglada. Ale to Twoje kolorki i juz.

pozdrawiam Armand

Reply to
Armand Olejko

Użytkownik Doman napisał:

Klejenie glutownicą urządzenia w którym wydziela się sporo ciepła to chmmm... niezbyt dobry pomysł.

Reply to
A.Grodecki

Juz to wczesniej probowalem okreslic ;-)

CRT/LCD nie ma wiekszego znaczenia. Kwestia jakosci kineskopu tez nie ma tu zbyt wiele do gadania. Sprawe pogarsza cyfrowa glebia kolorow oraz przejaskrawienie. Spotkalem sie tez z uszkodzonym(_chyba_) monitorem co mial dziwna cieplote kolorow(ale to wszystkie kolory dziwnie wygladaly). Wiele tez zalezy od uzytkownika. Jesli ktos ma kontrast 100% i jasnosc na

25-50%... to owszem jest to uciazliwe. Ja mam kontrast na 80% i jasnosc na 10-20% przy 9300k z cyfrowa glebia off, to bym okreslil normalnym ustawieniem, ale to kwestia gustu :-]

Tak, jaskrawy jest, zgadzam sie. Czy czytelny - owszem mozna by polemizowac(ja mowie ze tak - zreszta tylko linki sa w tym kolorze). Ba, moje kolorki! Nie oddam :-P

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

Oj odchodzisz od tematu ;-) Ale w gruncie rzeczy to rzeczywiscie te napisy sa nieczytelne przy prawidlowo skalibrowanym monitorze (do naswietlarni) ;-) Trzeba sie czasem ostro przyjrzec, aby przeczyatc ;-)

Pozdrawiam

Reply to
yahu

Kurka flaczek, ja dzisiaj bedac u grafika(czyt.: duzy fajny monitor, ustawiony tak jak radio dla audiofila) sprawdzilem -tak przy okazji- moja stronke. Dla mnie kolorki byly okej. A grafik(wlasciwe graficzka) powiedziala ze jaskrawe, ale w normie. Nie wiem, moze ja tak kolory widze ;-) Ale pomysle nad tym, moze zmienie za jakis czas - skoro niektorym przeszkadza.

Pozdrowionka,

Reply to
Doman

Prosze bardzo, kolorki juz zmienione ;-)

Reply to
Doman