Sklep modelarski z plastikami - Warszawa

Cześć, czy mogli byście podać namiary na sklep modelarski w Warszawie, gdzie mają duży wybór plastikowych modeli Revella? Upatrzyłem sobie Boeinga 767, a nie
chciał bym zjeździć za nim całego miasta ;)
Wielkie dzięki!
Tomek

A telefon i internet nie działają?
Na stronie http://www.old.modelarstwo.org.pl/index.php , w dziale Rynek znajdziesz troszkę nieaktualny spis sklepów.

A które sklepy znasz?
Walę z pamięci: Tora Tora Tora, Mirage Hobby (na Pradze Południe i na Ochocie), , Jadar, Rossa-Graph na Puławskiej przy morskim oku, Chematica (Jelonki i Ursynów), sklep w DT Wola. Każdy z nich sprowadzi z chęcią.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Internet jak najbardziej, dlatego pisze. Telefon nie bardzo...jest niedziela :]

Do tej pory tylko sklepy internetowe z RC. Plastikami się nie zajmowałem.
Dzięki za stronke z adresami.
Pozdrawiam serdecznie, Tomek

q='Internet działa' p='jest niedziela'
p koniunkcja q => z
z='Warto pokorzystać ze strony http://groups.google.pl/advanced_search '
Dodatkowa uwaga: tego narzędzia trzeba pobróbować; pierwsze strzały potrafią być zniechęcające.

To te pierwsze raczej Ci wiele nie pomogą.

Proszę.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

A ja polece Ci sklepy internetowe - czasem ceny na tyle niskie ze kompensuja koszt przesylki. (przynajmniej w porownaniu z sklepami modelarskimi)
A najtansze modele Revella kupiem swojego czasu w .... Carrefourze :) (Kraków - Zakopianka) (promocja była - modele ktore w internecie 33-36 zł tam były po 26)
Maciek

Mail => www.rot13.com

napisał:

Przepraszam - palec się omsknął.
Jeśli już się wypowiadam to owszem. Jeśli autor wątku ma cierpliwość to w Carefourze lub w Tesco na Górczewskiej upoluje istotnie (10 do 35%) taniej.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com