Modele.sklep.pl - sklep modelarski

Serdecznie zapraszamy do naszego sklepu

Oferujemy modele zdalnie sterowane z napêdem elektrycznym i spalinowym:
samoloty, samochody, helikoptery, ³odzie.
Prowadzimy tak¿e sprzeda¿: aparatury, silniki spalinowe i elektryczne,
regulatory trójfazowe, paliwa, ³adowarki, akumulatory, materia³y do budowy
modeli itp.
Modele.sklep.pl
CH Renoma
ul. ¦widnicka 40
50-029 Wroc³aw
snipped-for-privacy@modele.sklep.pl

tel.fax/(71) 343 95 77
Reply to
Modele.sklep.pl
Tylko dlaczego jak chce sie przegladac kategorie to od razu trzeba sie rejestrowac inaczej nic nie wyswietli. A jak to juz zrobilem to nie dawalo sie zalogowac .... to zniecheca
Adam Gałat heliRC
Reply to
adamg
Witam! Dnia 10-03-2005 09:45, Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał:
Coś musisz mieć "skopane" w przeglądarce. Nie jestem zarejestrowany a mogę przeglądać wszystko. Moja przeglądarka: Mozilla (pod IE też chodzi) Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Mariusz
Sporo bledow. Np. przy samolocie jest napisane: "Opis heli wkrotce." Jest tego wiecej...
Reply to
Doman
no i brak zaznaczenia czy model jest ARF czy (mój ulubiony) KIT itp Nie jest podany producent modelu.
Reply to
mRqS
To i ja sie czepne:
w silnikach spalinowych, -Akcesoria stertowe
Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3