Modele.sklep.pl - sklep modelarski

Serdecznie zapraszamy do naszego sklepu www.modele.sklep.pl Oferujemy modele zdalnie sterowane z napędem elektrycznym i spalinowym:
samoloty, samochody, helikoptery, łodzie. Prowadzimy także sprzedaż: aparatury, silniki spalinowe i elektryczne, regulatory trójfazowe, paliwa, ładowarki, akumulatory, materiały do budowy modeli itp.
Modele.sklep.pl CH Renoma ul. Świdnicka 40 50-029 Wrocław snipped-for-privacy@modele.sklep.pl www.modele.sklep.pl tel.fax/(71) 343 95 77

Tylko dlaczego jak chce sie przegladac kategorie to od razu trzeba sie rejestrowac inaczej nic nie wyswietli. A jak to juz zrobilem to nie dawalo sie zalogowac .... to zniecheca
Adam Gałat heliRC

Witam! Dnia 10-03-2005 09:45, Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał:

Coś musisz mieć "skopane" w przeglądarce. Nie jestem zarejestrowany a mogę przeglądać wszystko. Moja przeglądarka: Mozilla (pod IE też chodzi) Pozdrawiam. Mariusz.

Sporo bledow. Np. przy samolocie jest napisane: "Opis heli wkrotce." Jest tego wiecej...
--
| _ | Mariusz 'Doman' Domański
no i brak zaznaczenia czy model jest ARF czy (mój ulubiony) KIT itp Nie jest podany producent modelu.
--
---------
pozdrówka

To i ja sie czepne:
w silnikach spalinowych, -Akcesoria stertowe
Pozdrawiam. Marek