Lewe śmigło 8x4

Witam

Szukam smigla o wymiarach 8x4 na lewe obroty, najlepiej gdyby bylo z firmy APC, a jesli nie to obojetnie jaka pare smigiel 8x4, jedno lewe drugie prawe.

Reply to
Jurek

witam,

7x4,8x6,9x6 (lewe) maja w riku.
- czasami ktos z leciwych, sympatycznych modelarzy wystruga z drewna ;-)
Reply to
Piotr Sadowski

Ja ci dam leciwych !!!

Reply to
Roh

Bez urazy! ;-) TU "leciwych" czytaj doświadczonych (np w struganiu śmigieł). Ja chyba z racji komfortu jaki zapewnia nam rynek już nie zdobęde tej umiejętności.

Reply to
Piotr Sadowski

Oj zdobędziesz ! Na pewno jak zarządają od ciebie 75 zł za drewniane śmigło (Bambula 24x8 w Krakowie) ! Ja sie zeźliłem i przypomiałem sobie jak to zrobic (nauczyłem sie ponownie )

Reply to
Roh

Witam Posiadamy w sprzedaży lewe smigła APC. Jeśli jest Pan jeszcze zainteresowany zakupem, proszę o kontakt snipped-for-privacy@modele.sklep.pl lub 71 - 3439577 cena śmigła

9 zł