Smiglo GWS

witam

a dajesz cos po przeciwnej stronie, zeby je wywazyc?

gorzej jak ci peknie na ziemi i trafi w kogos, jednak sam plastik GWSa jest lekki, i duzej energii to on nie ma, a z takim drutem to juz troche niebezpiecznie.

APC sa bardziej kruche, gws sa mieksze i troche sie poddadza i wygna ale zeby zlamac to trzeba niezle przywalic. Jak lamiesz GWSa to zlamiesz tym bardziej APC. Co do klejenia ja apecaki kleilem na CA, trzymalo.

pozdr karol

Reply to
Karol

Dnia 2004-07-11 17:31, Użytkownik Karol napisał:

No patrz, a ja odwrotnie. Od dawna uzywam APC 9x6, nie złamało mi się ani razu, choć jąduję bez podwozia i przeważnie na niewysokiej trawie. W dodatku nie mam hamulca, więc pozycja śmigła jest zupełnie losowa. A GWS-y wyginałem lub łamałem często. W sumie więc 3x droższe APC okazało sie dla mnie tańsze :)

Reply to
Jakub Witkowski

W artykule <ccua76$1hbm$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl> Jakub Witkowski napisał(a):

cuda panie, ja polamalem 2 apecaki, skleilem polamalem kolejny raz i jeszcze raz to samo sie powtorzylo. GWSy sie powyginaly, byl taki bielszy slad gdzie sie zgielo, ale wytrzymalo kilkanascie przyglebien, ale no coz w koncu i ono peklo.

pozdr karol

Reply to
Karol