Smiglo GWS

Witam.
Nie wiem czy ten temat byl juz poruszany, ale na pewno zaintresuje modelarzy
którzy wola inwestowac w inne czesci samolotow niz smigla... :)
Po polamaniu trzeciego smigla GWS stwierdzilem ze trzeba nad nimi
popracowac.. Probowalem roznych klejow - nic z tego.
Az w koncu wpadlem na genialny pomysl - zeby je lutowac. (uzywam do tego
lutownice z nastawialna temperatura (nastawiam ok. 320 stopni)
Najpierw lacze lutownica miejsce pekniecia, tak by pokrywaly sie ze soba
krawedzie pekniecia co gwarantuje ze smiglo nie bedzie w zaden sposob
zwichrowane. Nastepnie wzmacniam, uzywajac plastiku z innych polamanych
smigiel cala okolice piasty (aby plat stawal sie coraz cienszy na odleglosci
okolo 1.5 cm)
Ostatnio nawet wlutowalm w krawedzi natarcia drut stalowy 0.6mm. Teraz
smiglo stalo sie 10x mocniesjsze!!! :)
(juz nie lamie sie przy KAZDYM ladowaniu) A jesli nawet sie zlamie -
przeciez mozna je zlutowac :):):)
Aktualnie uzywne lutowalem juz ok 5x!!! I dalej smiga jak nowka
Pozdrawiam
Grzesiek
P.S.
Mimo wszystko jesli ktos ma jakies skladane smiglo, lub cos solidniejszego -
np APC to chetnie kupie!!! ( snipped-for-privacy@wp.pl) Wymiary - okolo 7x3" - 8x4" (cos w
ten desen)
Reply to
Grzegorz Wiernik
witam
a dajesz cos po przeciwnej stronie, zeby je wywazyc?
gorzej jak ci peknie na ziemi i trafi w kogos, jednak sam plastik GWSa jest lekki, i duzej energii to on nie ma, a z takim drutem to juz troche niebezpiecznie.
APC sa bardziej kruche, gws sa mieksze i troche sie poddadza i wygna ale zeby zlamac to trzeba niezle przywalic. Jak lamiesz GWSa to zlamiesz tym bardziej APC. Co do klejenia ja apecaki kleilem na CA, trzymalo.
pozdr karol
Reply to
Karol
Przy okazji skrótu . Co oznacza GWS i czy ten skrót ma znaczenie techniczne lub czy jest oznaczeniem producenta ?
Reply to
Roman B
U¿ytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ccs6rm$5gt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
GWS - Grand Wing Servo-Tech Co., Ltd Jest to producent modeli g³ównie elektrycznych slow- i park-flyer oraz akcesoriów do nich - robi sporo ciekawych modeli
Reply to
Pysiak
Dnia 2004-07-11 17:31, Użytkownik Karol napisał:
No patrz, a ja odwrotnie. Od dawna uzywam APC 9x6, nie złamało mi się ani razu, choć jąduję bez podwozia i przeważnie na niewysokiej trawie. W dodatku nie mam hamulca, więc pozycja śmigła jest zupełnie losowa. A GWS-y wyginałem lub łamałem często. W sumie więc 3x droższe APC okazało sie dla mnie tańsze :)
Reply to
Jakub Witkowski
W artykule <ccua76$1hbm$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl> Jakub Witkowski napisał(a):
cuda panie, ja polamalem 2 apecaki, skleilem polamalem kolejny raz i jeszcze raz to samo sie powtorzylo. GWSy sie powyginaly, byl taki bielszy slad gdzie sie zgielo, ale wytrzymalo kilkanascie przyglebien, ale no coz w koncu i ono peklo.
pozdr karol
Reply to
Karol