Śmigła lewe trójłopatowe

Witam

Czy ktoś nie wie, gdzie można zdobyć śmigła lewe trójłopatowe 16x10 ? Ewentualnie szukam dobrego pomysłu zmiany kierunku napędu śmigła ( wtedy użyję śmigła prawego ). Obrócenie silnika nie wchodzi w rachubę - jest to model poduszkowca. Źródło napędu - silnik dwusów benzynowy 26ccm. Na razie myślałem o przekładni pasowej zębatej w oparciu o pasy T5 ( szerokość pasa 10 mm ).

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Max

...a może przestawić zapłon w silniku by kręcił w druga stronę, coś podobnego robiło mi się w motocyklu kiedy miał źle ustawiony zapłon i nieraz na wolnych obrotach załapywał w drugą stronę, w tym przypadku przy ruszaniu zamiast do przedu, chciał jechac do tyłu.

Pozdrawiam Zdzisław

----- Original Message ----- From: "Max" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, June 21, 2006 8:00 PM Subject: Śmigła lewe trójłopatowe

---------------------------------------------------------------------- Zobacz nowosci salonu moto w Madrycie >>>

Tramp

W wale silnika jest wyfrezowany otwór, przez który silnik zasysa powietrze w fazie ssania. W odpowiedniej chwili kątowej otwór się zasłania,albo odsłania. Trzeba tylko przesunąć ten otwór, co sprowadza się prawdopodobnie do wytoczenia nowego wału. W każdym razie możliwe do zrobienia.

Silnik moidelarski można zapalić w przeciwną stronę, ale nie osiąga on odpowiednich obrotów właściwie tylko z powodu nieodpowiedniego "kąta" tego otworu dla przeciwnych obrotów.

Jeśli to benzyna, to tak, jak napisał Tramp - trzeba również przestawić zapłon, ale to już bułka z masłem.

Reply to
Lukasz

...no nie to ze zmianą przestwienia zapłonu i obrotów odpada, bo przy taki zasysaniu mieszanki spawa odpoada i pozostaje jedynie zastosowanie odpowiedniego śmigła.

Pozdrawiam Zdzisław

----- Original Message ----- From: "Lukasz" snipped-for-privacy@poczta.onet.WYTNIJpl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, June 21, 2006 9:50 PM Subject: Re: Śmigła lewe trójłopatowe

---------------------------------------------------------------------- Zobacz nowosci salonu moto w Madrycie >>>