Sklep modelarski we Wroclawiu

Witam,
Gdzie we Wroclawiu znajduje sie godny polecenia sklep modelarski (w szczegolnosci modele RC, silniki spalinowe itd)? dziekuje za odpowiedz
Marcin

Witam!
wiadomości

szczegolnosci modele RC,
We Wrocławiu nie ma sklepu godnego polecenia. Jeden jest przy pl. Św. Macieja, ale ceny wysokie. Możesz jeszcze spróbować w REKMAN ul. Fabryczna 14 tel. (0)71 359-72-12 ale tutaj silników spalinowych nie widziałem. Według mnie pozostaje net. Pozdrawiam. Mariusz.
Witam Polecam niedaleko Wrocawia http://www.ol-pen.ow.pl / tylko lepiej się skontaktować bo strona nie bardzo aktualna. Pozdrawiam gar-da

NOwa strona Ol-Pen MOdel to www.modelarski.com jeszcze cały czas w budowie , ale już działa.
Pozdrawiam !!! Radek Oleksy P.S. do mnie z Wrocławia jest 100km .