nowy Sklep MODELARSKI online!!

Chcialbym polecić całkiem ciekawa stronke: http://www.bocianmix.pl / Nowy sklep modelarski w Bielsku Białej!! Mają tam całkiem ciekawe i atrakcyjne ceny!!

ale interfejs mają całkiem do pupy
mnie, na przykład, straszy ta pusta biała strona po otworzeniu kategorii
PMK
Witam dokładnie.... strona nie jest dopracowana i jeszcze jest niewielki asortyment :( Marek S
Ja sie aż zarejstrowałem , bo byłem pewien, ze dopiero rejestracja umożłiwi przegląd magazynu / taka starcza naiwność/ , ale poczekajmy sklep sie dopiero rozwija. Ponadto trzeba mieć bardzo dużo kasy na otwarcie sklepu modelarskiego z pełnym asortymentem , to tak jak dawniej /30lat temu / fotooptyka 15 tyś art. ktore trzeba było mieć w sklepie , a interes tak pewny jak fala na wodzie /szczególnie dzisiaj . internet, możłiwość zakupu wszędzie i po jak najniższych cenach .Już to przerobiłem . Życzę jednak powodzenia szefostwu
Gdzie tam jest jakaś oferta? Każdą stronę którą otwieram jest po prostu biała i tyle.
Wojtek