Berlin - sklep modelarski z Heli ?

Jutro jadę do Connrada w Berlinie, czy coś oprócz tego muszę jeszcze
dokupić ?

Może jest jakiś sklep który posiada w ofercie heli dostępne, w
connradzie też wszystkiego nie ma od ręki, ale akurat ten jest do
wzięcia na półce :-).
Nie miałem jeszcze nic wspólnego z HELI ale chcę spróbować, czy ten
model to dobry wybór?
Zastanawiałem się nad serią 500 bo waga większa, ale cenowo dość spora
różnica jak na początek. Mam radio Royal Evo 9, jak uważacie nadaje się
do Heli?
Michał Sz.
Reply to
Michał Sz
Witaj,
Jeden z bardziej znanych niemieckich sklepów RC - Staufenbiel ma jedną z siedzib w Berlinie:
został otwarty w samym centrum Berlina w 2006 roku i ma 450m2 z modelami RC.
- film z otwarcia
Pozdrawiam, Szymon B
Reply to
invalid unparseable