Sklep modelarski

Gdzie mo¿na znale¼æ FAQ tej grupy i ew. jej regulamin? Chcia³em wrzuciæ
tutaj info o nowym internetowym sklepie modelarskim, ale nie wiem, czy
mo¿na, a nie chcê siaæ spamu. Na pl.rec.grykomputerowe wystarczy do tytu³u
dodaæ "[reklama]". A tutaj?
Pozdrawiam,
Marek

Marek
a czy wlasnie tego nie zrobiles? :-) tzn czy link pod imieniem jest tylko tak sobie :-))))
pozdrawiam KP
Reply to
Kuba Plewka
A czemu to bez www? W stopce - o ile nie przesadzasz z ilo¶ci± linijek - mo¿esz zamie¶ciæ wiêcej informacji - nie musisz siê ograniczaæ jedynie do imienia i nazwiska tylko dlatego ¿e www jest komercyjna. Je¶li nie bêdziesz przegina³ z ilo¶ci± publicznych odpowiedzi w stylu "Ten model jest dostêpny u nas w sklepie www.... za jedyne bla bla bla" a bêdziesz pomaga³ w rozwi±zywaniu problemów innych grupowiczów to na pewno nikt nie bêdzie przeciwny poznaj±c jeszcze jeden dobry internetowy sklep modelarski. A Kubie chodzi³o o to ¿e po prostu wysy³aj±c pytanie o to jak wys³aæ info o sklepie i umieszczaj±c w podpisie adres www ju¿ umie¶ci³e¶ o nim info ;) Sam to mia³em napisaæ ale Kuba mnie ubieg³. To trochê tak jakby¶ zadzwoni³ do informacji ¿eby zapytaæ jak sie korzysta z telefonu.
Natomiast co do sklepu to mam ma³± ale moim zdaniem istotn± uwagê - trochê ma³o wiarygodne s± sklepy posiadaj±ce jedynie e-mail. Konieczna jest strona z informacjami o firmie - co najmniej adres i telefon. No chyba ¿e ¼le patrzy³em. Pozdrawiam R@dek ------------------------------------ firm:
org:
priv:

invalid unparseable
Szczerze powiedziawszy takie zdjecie + zero opisu nie jest zbyt zachecajace do zakupu (chyba ze ktos dokladnie wie czego dokladnie spodziewac sie po danym modelu danej firmy)
LeX
...a z tym spamem to...:)), raz go za duzo, raz jest naprawde porzadany, jak mam nadzieje w naszym tj. modelarskim swiatku, sadze ze takie informacje jak np. nowy sklep, ktos chce odstapic/sprzedac fach.literature, modele, itp., mimo ze o char. komercyjnym sa np. przeze mnie z ciekawoscia czytane. Dobrze jest w tytule umiescic slowo SPAM i po klopocie, kto nie chce- nie czyta. pozdr jacek ¿ytkownik "Marek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bgoerd$s43$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
tybel
Wlasnie. ta grupa jest jedna z tolerancyjniejszych pod tym katem i to sie chwali. Cale szczescie, ze rozsadek bierze tu gore nad emocjami i nie mamy tu do czynienia z takim oszolomstwem jak np na pl.regionalne.wroclaw gdzie nawet niewinna wzmianka o jakiejs firmie, niekoniecznie bezposrednio reklamujaca a moze spowodowac szal gromady pseudo-obroncow wolnosci i czystosci grupy. POnoc niektorzy mieli to "szczescie", ze zostali zasypani w odwecie mailami, ktore zablokowaly im skrzynki na dobre. Ale tak to bywa jak paru oszolomow traktuje grupe dyskusyjna jak swoj prywatny folwark i nie potrafi odroznic nachalnej reklamy od zwyklego informowania o danym fakcie odnaszacym sie do zjawisk komercyjnych. Co do bycia "ekspertem grupowym o podlozu sklepowym" to jest tu taki jeden obywatel ze sklepu Martola i calkiem ciekawe rzeczy pisze. Moze wiec znajdzie sie miejsce dla nastepnego. :-)
pozdrawiam Bartek
Reply to
Be
ok. a co z płatnościami kartą? w "pomocy" nie ma nic na temat poza wzmianką "sposób płatności". Nie chcę wrzucać czegoś do koszyka i przechodzić przez proces "zamawiania" np tylko po to aby dowiedzieć się, że nie mogę zapłacić kartą lub przelewem.
pozdrówka
mRqS -=RC Latające=-
zoolook
Niestety na razie nie da siê kart±... Na pewno dodamy, ale nie od razu. Byæ mo¿e na pocz±tek bêdzie to przez PayU. Banki ¿ycz± sobie prowizjê za tak± us³ugê, i to niema³± (jak to banki :). Tak wiêc sprzeda¿ musi trochê siê na pocz±tek 'rozkrêciæ', nie mówi±c ju¿ o tym, ¿e ca³y czas polujemy i usuwamy b³êdy, na które zwracacie nam uwagê. Ale t± sugestiê zapisujê sobie na czerwono.
Pozdrawiam, Marek

U¿ytkownik snipped-for-privacy@WYTNIJTOo2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > Mam ambicjê, ¿eby przy modelach by³y dane i zdjêcia > > zarówno orygina³ów, jak i modeli. Nie wiem, czy to siê uda, bior±c pod uwagê > > ilo¶æ pracy. > > ok. a co z p³atno¶ciami kart±? > w "pomocy" nie ma nic na temat poza wzmiank± "sposób p³atno¶ci". > Nie chcê wrzucaæ czego¶ do koszyka i przechodziæ przez proces "zamawiania" np > tylko po to aby dowiedzieæ siê, ¿e nie mogê zap³aciæ kart± lub przelewem. > > pozdrówka > > mRqS > -=RC Lataj±ce=- >
-- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Marek