Szukam sprawdzonych adresów sklepów w Paryżu

Witajcie,

Mam problem jak w temacie. Chodzi o adresy sprawdzonych sklepów w Paryżu z asortymentem typu silniki spalinowe, modele latające itd.

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki,

Zadałem już to samo pytanie na forum ale nikt nie odpowiedział, czyżby tam nie było takich sklepów?!

Pozdrawiam, Zbyszek Koczorowski.

Reply to
jetfan

W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> napisał(a):

Ostatni raz byłem w Paryżu w 1985 roku. W całej XII dzielnicy widziałem jeden sklep stricte modelarski. Był o tyle sprawdzony, że ojciec (ja byłem w polsce) kupił mi tam kiedyś parę emalii humbrola i były (jak to humbrole) długowieczne.

Jesli BARDZO potrzebujesz postaram się odtworzyć adres.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Ja też do tej pory byłem tam tylko raz i to dośc dawno. Ale teraz znowu będę więc chcę porównac ceny przy okazji a może coś kupię jak będzie taniej. Chociaż jeśli kurs Euro się utrzyma to nici z zakupów.

Ale sprawdzic warto co tam mają - przecież ostatni mistrz akrobacji RC (nazwy nie pamiętam) jest z Francji. Powtórzę, chodzi mi o sklep z asortymentem RC.

Pozdrawiam, Z.K.

Reply to
jetfan

Czesc O ile pamietam to na r.Saint Germain jest kilka sklepow modelarskich, w tym jeden "latajacy"-niedaleko Sorbony, ale po przeciwnej stronie ulicy.Vis - a vis sklepu z "plastikami"- EOL . Najprosciej poszukac za pomoca Minitela. Pozdr. Wojtek

Reply to
Wojciech Michalik

Czesc Proponuje stary sposob: Kupic francuskie czasopismo modelarskie i aktualne adresy (szczegolnie paryskie) beda w reklamach. Wyjdzie taniej niz sprawdzanie jezdzac metrem. Ja mam dane z lat 80' wiec moga byc nieaktualne. Pzdr Krzysiek

Reply to
koleszcz

Witaj Google jest WIELKI

: bulwar Saint Germain 55 Wojtek

Reply to
Wojciech Michalik

Czesc,

Najwiekszy sklep jaki kojarze to EOL na St. Germain metro Maubert Mutualite albo niedaleko jest z St Michel. Wlasciwie to sa chyba 3 rozne sklepy Przy wyjsciu po jednej stronie jest chyba ze statkami, kawalek dalej z plastikami a po drugiej stronie St Germain to czego szukasz. Prawde mowiac jestem raczej ukierunkowany na plastik i nie wiem czy w innych sklepach ktore znam bylo cos do RC. W LeBourget w muzeum jest duzy sklepi jest duzy sklep na Rue du Faubourg St Antonnie (ale nie wiem czy maja duzo RC)

zdrofka

Reply to
Piotr Kowalczyk