Szukam linka ....

Witam,

Szukam linka ( albo linków ), który był kiedys zamieszczony na tym forum bodajże. Chodzi mi o link do strony, która traktowała o sposobie wykonania szyboców RC o dużej rozpiętości z włókna węglowego i tkaniny szklanej. Była to strona duńska albo niemiecka - małe prawdopodobieństwo). A jak nie to szukam w ogóle takich sposób na wykonanie szybowców RC metoda laminatową.

Pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomek

Hej,

Czy ktos mi pomoże ??? :)))

Pozdrawiam Tomek

P.S. Mam jeszcze jeden problem. Chodzi mi o profile lotnicze. A konkretniej o ich podział - jaki profil do jakiego typu modelu , tak ogólnie oczywiście.

Reply to
Tomek

Hej,

wielkie dzieki - tak to jest to !!!