Szukam linka ....

Witam,
Szukam linka ( albo linków ), który był kiedys zamieszczony na tym forum
bodajże. Chodzi mi o link do strony, która traktowała o sposobie wykonania
szyboców RC o dużej rozpiętości z włókna węglowego i tkaniny szklanej. Była to
strona duńska albo niemiecka - małe prawdopodobieństwo). A jak nie to szukam w
ogóle takich sposób na wykonanie szybowców RC metoda laminatową.
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek
Hej,
Czy ktos mi pomoże ??? :)))
Pozdrawiam Tomek
P.S. Mam jeszcze jeden problem. Chodzi mi o profile lotnicze. A konkretniej o ich podział - jaki profil do jakiego typu modelu , tak ogólnie oczywiście.
Reply to
Tomek
U¿ytkownik Tomek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
jest dzia³ o budowie, projektach, profilach i cenach..
Reply to
Renart F.
Hej,
wielkie dzieki - tak to jest to !!!