Szukam hol贸wki

Szukam hol膫艂wki o rozpi脛聶to墓聸ci 2.5- 2.8m z silnikiem benzynowym lub inny model nadaj脛聟cy si脛聶 do holowania modeli szybowc膫艂w.
Jacek - snipped-for-privacy@gmail.com

Wydaje sie ze najlepsza hol贸wka to jednak miss morava - taka jak nasza
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

To nie ja wywo艂a艂em ten w膮tek, ale pod艂acz臋 si臋 przy okazji i zapytam o jakie艣 argumenty, czym jest lepsza Miss Morava od np. Wilgi, Gawrona, Jaka, czy np. Kani, albo RWD-8 ? Moje w膮tpliwo艣ci budzi troch臋 wielko艣膰 modelu i jego proporcje do holowanych szybowc贸w. Przy modelach ok. 3m to wszystko wydaje si臋 ok, ale w przypadku wi臋kszych np. 4-5 m , to proporcja jest ju偶 mocno zachwiana i pytanie jak sobie Miss Morava radzi z takimi modelami ? Na dzi艣 oczywi艣cie widz臋 jedn膮 przewag臋 w stosunku do makiety, czy p贸艂makiety , oczywi艣cie koszty og贸lnie poj臋te (pieni膮dze, czas itp). Widz臋, 偶e macie r贸wnie偶 Wilg臋 w dyspozycji, czy tak 藕le si臋 spisuje w stosunku do Miss-ki ?
Pozdrawiam Jacek Borowski

Drogi Jacku . Ot贸偶 hol贸wka winna bezpiecznie wywozi膰 model i ju偶 . Lata tak ,ze mo偶na jej nie sterowa膰 - lata prawie sama . Z wygl膮dem to raczej r贸偶nie. Wilga jest pi臋kna , lezcz z praktyki wynika ,偶e jest mniej stateczna w locie i trudniejsza w pilotowaniu , w艂asciwie to nie wiem czemu ..,tzn nie bada艂em problemu . . Podobny problem dotyka makiet szybowc贸w czeskiej prod Promyk FoX i tym pod . Nie lataj膮 realistycznie i my wiemy dlaczego. Realistycznie lata Pirat Przemka - taki jak nasz . i wszystko . Nie wiem jak lataj膮 inne Piraty z krajowych firm , a widzia艂em ich na 呕arze kilka . Wiadomo ze do bardzo du偶ych szyb. trzeba wiekszy samolot .My艣艂e jednak ,ze szybowiec 5 m. nie stanowi艂 by problemu dla moravy . Mamy ta du偶a wilge te偶 , lecz kolega postawi艂 j膮 chyba na allegro z racji wysokich koszt贸w ekspl. i brak takich ogromnych szybowc贸w u nas . Problem ten nale偶y rozwa偶a膰 z pkt widzenia potrzeb . - pozdrawiam