Laminowanie - jakis przewodnik?

Powitanie dla grupy;)
Do tej pory laminatow uzywalem tylko jako wzmocnienia i usztywnienia. Nie
przejmowalem sie za bardzo wygladem, a juz na pewno nie tym ze powierzchnia
byla nierowna czy porowata. Naszlo mnie jednak na zrobienie calego elementu
z laminatu i teraz pytanie jak to zrobic zeby bylo szybko i ladnie;)
polecicie jakis przewodnik? przygotowanie formy, dobor zelkotu, zywicy jak
nakladac, jak rozdzielac, jakie woski itp. Probowalem robic kilka testow,
ale poleglem w miejscach gdzie byly spore uwypuklenia - mata sie odklejala,
odchodzily nitki itp - czyli o czyms nie wiem, nie wspominajac o tym ze mimo
woskowania zelkot pozostal na zawsze na formie;) I przy okazji pytanko - czy
mozna wykonac w miare gladki laminat na kopycie, bez uzycia formy?
pozdrawiam
Artur
Reply to
ArturVF500
U¿ytkownik "PL(N)umber_One " snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gd5pa0$com$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
dzieki za odpowiedz;) nieststy domena sau.bleszno.net wygasla i z fotek nici... pozdrawiam Artur
Reply to
ArturVF500
U¿ytkownik "ArturVF500" <atatur_wytnij_@o2_usun_.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gd779t$ib6$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...
U mnie dzia³a, ogl±da³em PDFa z profilami ¿eberek.
Reply to
kyrzi
U¿ytkownik "kyrzi" snipped-for-privacy@wywal.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gd7ml8$eis$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
rzczywiscie, od innego dostawcy netu dziala; widocznie jakas kucha z DNS'ami
pozdrawiam Artur
Reply to
ArturVF500
U¿ytkownik "LukaszS" snipped-for-privacy@poczta.onetWYTNIJ.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gd8d52$18v$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...