Jakis pomysl?

Z glebin modelarni ...
Witam
Stoje wlasnie przed dylematem wykonania kiluset malutkich elementow i
nie mam zbytnio pomyslu jak to w oglem ugrysc.
A minowicie
Potrezebuje wykonac prostokaciki o wymiarach 1.2 x 1.5 mm z szelinka w
srodku o szerokosci 0.5mm
Wszystko powiedzmy z tolerancja do 0.1mm, moga byc wieksze lub mniejsze
w tych granicach w kazdym z wymiarow (ale wszystkie). Grubosc powiedzmy
jak kartka papieru - im ciensze tym lepeij. i najlepiej z nie
przezroczystego mateiralu. Choc to drugo planowa rola.
Moze jakies pomysly? Moze jakeis cos gotowe do zastosowania, jakies
scinki czy cos? Ewentualnie moze jakis pomysl na technike wykonania?
Ilosc jak mowilem likaset sztuk wiec raczej produkcja seryjna.
- Zastosowanie okienka w makiecie statku kosmicznego.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Loading thread data ...
Dobrze, ze nie oslona termiczna wahadlowca...
Ja bym spróbowal zrobic w Corelu i zaniósl do wycinarni (firma produkujaca reklamy). Wytna Ci to z folii samoprzylepnej za kilka zl. Otworki jakims wycinakiem zrobionym z rurki. Potem odkleic no i uzyc wg potrzeb.
Nie jestem pewny, czy folia samoprzylepna Cie zadowoli.
Lukasz
Reply to
Lukasz Stela
Uzytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@o2.pl...
tak wiec przy takich wymiarach (1,2 x 1,5 mm ) osobiscie nie bawilbym sie w przyklajanie czego kolwiek tlyko bral w lapki pedzelek im mniejszy tym lepiej i malowal :)
pozdrawiam Krzysiek Szczecin
Reply to
viroos
Uzytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@o2.pl...
tak wiec przy takich wymiarach (1,2 x 1,5 mm ) osobiscie nie bawilbym sie w przyklajanie czego kolwiek tlyko bral w lapki pedzelek im mniejszy tym lepiej i malowal :)
pozdrawiam Krzysiek Szczecin
Reply to
viroos

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.